~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

Första dagen på "IRIS"

Av Cina - 9 maj 2011 18:58

ja idag var det då dags att åka iväg till "Iris"

Var där kl 13:00 och var klar kl: 15:00

Men då var jag bombad med en massa information om stress.

Kan inte utförligen berätta vad det hadlade om mer än

stress och hur den uppkommer.

Och vad som gör att man blir stressad.

Och en sak har jag åter igen fått höra att

man skall ta avstånd från "ENERGITJUVAR"

Och jag skall försöka lära mig att göra det NU.


Hela veckan är nu inplanerad.

Hur skall man orka tänka klart sedan.


10/5 Besök hos DR

11/5 Iris

12/5 KBT

13/5 Yoga på "iris"

Vart hela veckan *phu*


*******************************************

Gårkväll fick vi oväntat besök men ack så kärt.

Lilla Sanna ringer och vill ha fika efter en helg i husvagnen.

O det var ju klart att hon fick det.

Hade köpt ett par nya solglasögon till henne när vi var ut o handla.

   

Hello Kitty brillor naturligtvis.


*******************************************

Nu har vi ätit stekt färsk tonfisk med stekt lök

potatis och en kall sås som jag bara hittade på.

Gott var det.

 

Tonfisken ser lite blek ut men jag vill inte

ha den så hårt stekt.

Prova färsk tonfisk om du inte redan gjort det.


*******************************************

En mycket solig o fin dag har det vart.

Har nu hängt ut en maskin tvätt oxå.


Önskar nu er alla en fortsatt fin måndagskväll  

 
 
lillis

lillis

9 maj 2011 19:26

Ser att du har mycket för dig i veckan, hoppas att det går bra för dig. Så söt Sanna är i dom fina brillorna. Har aldrig prövat färsk tonfisk men får göra det någon gång
Ha det bäst vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
agge

agge

9 maj 2011 20:08

Så tuff hon blev i solisarna lilla Sanna. Har aldrig provat färsk tonfisk bara på burk.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

9 maj 2011 22:21

hello kitty solglasögon, jo jag tackar, självklart ska en sådan liten tösabit ha sådana :)
färsk tonfisk har jag aldrig testat, är det dyrt? men burktonfisk tycker jag smakar jättebra
bamsekramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Maria

Maria

9 maj 2011 23:42

Tuff brud i nya solbrillor. Energi tjuvar skall man hålla sig långt ifrån och lära sig att säga nej är något man måste lära sig utan att få dåligt samvete. Ja jag vet inte alltid så lätt. Nu önskar jag dig trevlig vecka med allt du skall företa dig.
kramizar från torpet

http://torparmor.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

10 maj 2011 09:53

En fullspeckad vecka, hoppas du får ut något positivt av alla träffarna. Sanna är bara för skön, vilken fotomodell, hon kan allt visa sig från sin bästa sida. Ha en varm och god dag vännen / kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

10 maj 2011 11:15

Det var verkligen en fullspäckad vecka du har framför dej.
Er lilla fotomodell vet verkligen hur man ska föra sej...söt är hon verkligen den lilla stumpan.
Maten ser god ut,men färsk tonfisk har jag aldrig ätit,men ser att det finns att köpa på city gross i Jönköping.

Ha en bra dag!

kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

11 maj 2011 13:36

Så mysigt med oväntat besök :) ..Ja du har då en full vecka,hoppas det går bra alltihoppa! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards