~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Stor SUCK

Av Cina - 16 maj 2011 15:25

Ja imorse var jag uppe halv 7 för min DR

skulle ringa mellan 8:00 - 8:30.

Och jag måste vakna till innan jag kan prata

med någon.

Jaja hon ringde iallafall och jag hade inget fel

på ämnesomsättningen och det var bra tycker jag.

Sänkan lite hög låg på 22.

Men som hon sa det vet vi ju varför.

Hon frågade mig om det onda jag har bak i ryggen

o ner i benet och ja sa som det var att det sitter kvar.

Och så tog jag upp detta med min mage.

Så nu har hon skrivit remiss så jag skall göra

en magnet röntgen på mage o rygg.

Hon trodde att det kan vara diskbråk jag har i ryggen

Men det tror jag inte att jag har.

IBS mage (Irritabel Bowel Syndrome) har jag säkert.

Stress mage kallas det väl på ren svenska.

Men för att utesluta något annat så blir det ju då magnet röntgen

på magen oxå.

Det är väl bra att hon är så noga min DR.


*****************************************


Inget roligt väder alls idag.

Regn o sol, regn o sol så har det vart hela dagen.

Hoppas att det inte regnar imorgon.

Det kan få regna på nätterna och vara sol på dagarna.


Hoppas ni haft en fin dag även om det regnat på er. 


Önskar alla en fortsatt fin måndag   


Karin: Det var då de på 80-talet

Mats Waltin och Rolf "råttan" Edberg.

Herregud dom är ju gubbar nu......hahahaaaa

Råttan är född 1950

Waltin är född 1953

Jadu det var tider det fast jag vill inte

ha den tillbaka men vill heller inte ha den ogjord.

 
 
Monica

Monica

16 maj 2011 16:15

Så bra att det inget fel var på ämnesomsättningen i alla fall,det andra får du säkert svar på när du gjort magnetröntgen.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

16 maj 2011 16:53

Så bra att du får komma på en magnetröntgen så dom får kolla upp dig, tror som dig att det kan vara stressmage. Här har det oxå regnat från och till hela dagen inte alls kul.
Ha en bra och skön kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

16 maj 2011 17:46

Så skönt att du ska få en magnetröntgen så du kan få svar på vad som felar! .. Ja stressmage kan du nog ha,tyvärr :( .. Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

16 maj 2011 20:36

Det var väl bra att dom ska kolla upp allting ordentligt på dig,så det som felas kanske kan göras något åt.Ha en fin kväll.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karin

16 maj 2011 23:02

Va´bra att din dr.är så noggrann o.kollar upp dej ordentligt!Ang hockyn-jag tittar inte särskilt ofta nuförtiden heller.Allt har ju sin tid,även det.Ha det så bra i ruskvädret/kram

 
agge

agge

17 maj 2011 12:31

Vad bra att du är nöjd med din läkare. Det är ju viktigt att ha en bra relation till sin läkare och att det går att lita på han, hon.
Kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
Ralphsdotter

Ralphsdotter

17 maj 2011 16:29

Gött att inde det var fel på ämnes..
kramse

http://www.ralphsdotter.se

 
ansepanse

ansepanse

18 maj 2011 12:36

visst är det bra att hon är noggrann din DR och går till grunden med dina problem
ha det gott vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards