~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Besökt stan idag.....

Av Cina - 25 maj 2011 21:18

Idag på fm träffade jag Sanna och Sari på stan.

Sanna skulle göra hål i öronen och hon ville att jag skulle följa med.

Och vad duktig hon var.

3 tårar och ett AJ så var det över.

KLICKBILDER

 

Sedan var hon hos frissan och klippte topparna

på håret och så fick hon gröna slingor.

Snacka om att vara stolt idag.

Så här såg hon ut när vi träffades på stan ja hon hade jeansjacka oxå.

 

För det var ingen värme idag utan bara  massa blåst o regnskurar.

Efter att vi vart på stan o uträttat lite saker åkte vi hem o fika.

Och sedan gjorde jag kycklinggrytan så nu är allt klart

till Christoffer.

Har haft data problem idag och har det ännu.


Imorgon är det KBT på fm.

Sedan vet jag inte vad dagen innehåller.


Önskar er en fin torsdag  

 
 
lillis

lillis

25 maj 2011 21:32

Förstår att Sanna är stolt som fått hål i öronen och slingor i håret.Vilka fina bilder på henne hon är så söt
Lycka till i morgon på KBT
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

25 maj 2011 21:47

Fotomodellen Sanna är alltid fin på foton. förstår att hon är stolt nu. Kommer nog att bli ömt på örsnibbarna, men hoppas hon rider ut stormen tills det har läkt.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

25 maj 2011 21:48

Lilla Sanna är ju så söt....

Önskar dej god natt när det är så dags!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

25 maj 2011 22:30

Vilken fin tjej hon är,Sannatösen.Minns du när vi var i G-borg o.A-K gjorde hål i öronen?Hon var väl i Sannas ålder.Tänk vad tiden går.
Ha det så bra/kram

 
ansepanse

ansepanse

25 maj 2011 22:31

förstår att hon var väldigt stolt och nöjd, jättefina örhängen och tänk att få gröna slingor i håret
ha det gott vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

25 maj 2011 22:50

Tuff hon är som vågar ta hål i öronen:) Vilka fina örhängen hon fick! Kanon snyggt med gröna slingor också :) .. Hoppas du får en bra dag imorgon! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

25 maj 2011 23:18

Oha det var en redig tjej och stolt förstår jag. Hon tyckte säkert att hon var sååååå fin, vilket hon var.
Du får ha en bra torsdag/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Corina

Corina

26 maj 2011 09:16

Åker med Alma för håltagning idag, andra gången för hon vill ha två hål till på ett öra som jag har :) Önskar dig en härlig torsdag,kram.

http://corina.bloggplatsen.se

 
agge

agge

26 maj 2011 23:30

Vad söt hon är lilla Sanna. Och vad fin hon blev i håret och modig är hon också.
kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
caritha-

caritha-

27 maj 2011 08:25

Hon är en så söt tjej.och duktig fin i håret oxå kramen/caritha.

http://caritha-.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards