~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Hjälp mig hitta ORKEN.......

Av Cina - 28 maj 2011 13:14

Fytusan jag har ingen ork i kroppen för 5 öre.

Den känns som en stor blyklump.

Huvet känns som ett stort vakumpaket.

Ja jag är helt enkelt tom.

Vad skall man göra åt saken tro.

Jag har ännu inte klätt på mig.

Tro att jag struntar i det oxå.

Kommer ingen hit vad jag vet.

Skulle ha storhandlat igår men då var vi till Köping

med maten till Christoffer och så satta jag

liljekonvaljerna på mammas grav.

Hälsade på Maja en snabbis.

Sedan hem och då var jag så trött så jag orkade inte

handla då.

Sanna och Sari kom på en fika efter att dom vart i TunaPark.

Sanna var ju tvungen o visa vad hon handlat.

Ja klart det vart ju fika oxå.

Kollade bara på Så ska det låta sedan la jag mig

och sov till 7:30 så jag tycker inte att

jag borde vara så trött som jag är.

Kanske är det solen som fattas.


Grått och trist väder idag regnet hänger i luften.


Önskar alla en fin lördag vad du än tar dig för.  

 
 
Monica

Monica

28 maj 2011 14:36

Trist väder kan göra att man känner sej trött...vi får hoppas att vi får sol och värme snart.
Kul med besök av lilla Sanna och Sari och även besöket hos Maja,även om det var kort.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

28 maj 2011 15:43

Man får hoppas att det är vädret som gör en hängig, inte för att jag brukar vara beroende av det men man vet aldrig.Hoppas du piggnar på under dagen.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

28 maj 2011 16:40

Ja kära du vet inte vad jag skall föreslå så du blir piggare. Du tycker ju mycket om att baka eller laga mat men det kanske inte e nåt för dig idag. Har varit mycket om dig just nu vad jag förstår så det är kanske orsaken. Tänka o grubbla, bli arg o ledsen är inte alltid så nyttigt för själen.
Ha det nu så gott så får vi innerligt tro att du blir gladare o piggare/kramizar från Maria

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

28 maj 2011 17:04

Oh jag hoppas du snart mår bättre och är piggare Cina! Skickar tusen styrkekramar.

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

28 maj 2011 17:08

inte behöver du klä på dig, bättre att du samlar krafter och blir pigg igen
bamsekramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
lillis

lillis

28 maj 2011 18:04

Tråkigt att du känner som du gör, vi får hoppas att solen snart kommer fram så du blir piggare.
Ha en bra kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
kristina

kristina

28 maj 2011 19:21

Vilken vacker bukett med liljekonvalj du plockat.
Det är inte lätt när man inte orkar men ibland får man unna sig en skön vilodag.
Ha det så gott och ta väl hand om dig!
Kramar från mig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

28 maj 2011 19:43

Vad spelar det för roll att du går i morgonrock en dag,världen går inte under för det.Kul med fikagäster spontant.Sanna sparade väl en bulle åt mej oxå?Blev inte Maja glad fö besök av farmor o.farfar?Sköt om er i rusket,jag ska jobba i natt.Alla är ute på yran o fryser så det finns ingen personal!//kram

 
Ruth

Ruth

29 maj 2011 10:23

Hoppas du känner att du har lite mera energi i dag, men söndagar är ju en latdag så då behöver du inte ha ett dårligt samvete.
En stor kram till dig denna dag !

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards