~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2011

En solig dag.....

Av Cina - 24 augusti 2011 16:21

Ja idaghar det vart soligt och skönt ute.

Har tvättat och det har torkat ute.

Imorgon är det dags för lite KBT hos min psykolog.

Känns skönt att få det gjort innan jag åker.

Annars har det inte hänt så mycket här hos mig idag.

Håkans ögon nästan perfekta.

Han ska tillbaks om 1 år igen.

Den 14/9 är det min tur att göra ögonbottenspegling.


Det känns verkligen skönt för idag har jag fått alla papper som ska vara så jag kan skicka in till FK.

Så nu är dom ifyllda och ligger i postlådan påväg till Östersund.

Bara att hålla tummarn att det går igenom.

Nu kan jag koppla från detta tills jag kommer hem.

SÅÅÅÅÅÅÅÅ HÄRLIGT.


Til kvällsmat idag blir det frasvåfflor jordgubbssylt och vispgrädde.

Det får duga idag.

Ikväll blir det fångarna på fortet igen.


GLÖM NU INTE BORT MIN LILLA TÄVLING.


Önskar alla en forsatt fin onsdag  

 
 
Maggan

Maggan

24 augusti 2011 16:43

Du hade mer tur med tvätten än vad jag hade. Det har regnat och då blir det svårt att få torrt.
Din tävling var inte lätt. Känner ju igen bären,men kan inte få till det än. Jag får se.
Ha det så gott min vän. Kram!

http://bloggplatsen

 
lillis

lillis

24 augusti 2011 17:24

Känner oxå igen bären på din tävling, men jag ska klura lite tills i morgon. Vad skönt att du fått alla papper och även skickat i väg dom.Håller tummarna för dig.Jag ska oxå titta på Fångarna
Ha en bra kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

24 augusti 2011 20:02

Här regn, grått, kyligt och dötrist, med andra ord en Svensk sommardag. Har också tvättat en maskin, men den hängdes i källaren. jisses, nu Fångarna på fortet, hej då !
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

24 augusti 2011 21:42

Jag har tvättstugan i morgonkväll sen är jag klar för flygturen...Jisses va pirrigt det börjar bli,jag längtar såååååå/kram

 
Malin

Malin

25 augusti 2011 00:21

Våfflor,mmmm så gott :) ... SKönt att du kan koppla bort det där nu,och skönt för dig att resan närmar sig med storm steg :) ..
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

25 augusti 2011 09:46

Ny på din blogg ;.)
Ser att du är sjuk och är du på väg att bli en tidsbeprövad sjukpensionär? Det är jag sedan flera år tillbaka ;.) Det gäller att ha många intressen ... då går dageen så fort *ler*. Ha det du nya bekantskap/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

25 augusti 2011 11:04

Idag är det ytterligare en grå dag regnet hänger i luften, men det är bara att gilla läget

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

25 augusti 2011 16:36

Härligt att alla dina papper är klara nu så att du kan släppa detta och bara njuta av de stundande resan. Ska fundera på detta med bären ser lite klurigt ut.
Ha en fin kväll.

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

25 augusti 2011 18:00

vad skönt att alla papperena är ordnade nu :) skönt också att Håkans ögon var bra
bamsekramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

agge

25 augusti 2011 19:39

Mmmmm..vad gott med våfflor. Inte dumt alls. Tittar inte på fortet, har fastnat för true talent.

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards