~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Nu så....

Av Cina - 11 augusti 2011 19:04

är dom hemma från Spanien.

Bruna och fina alla tre.

Det första Sanna sa när hon kom in genom dörren var

ÄR KAFFET KLART....=))

De kom ju över nu ikväll och fick lite mat.

Hade gräddat pannkaka till Sanna för det ville hon ju ha.

Hon åt upp två stycken med jordgubbssylt o lite socker.

Och ett glas mjölk.

Sedan fick hon sitt kaffe.

KLICKBILD

 


Håkan och jag fick en present av henne men glömde

att fota den så den får ni se imorgon.

Och hon hade kameran med sig hit så vi fick titta på

alla bilder hon hade tagit.

Ja hoppas att Sari eller Patrik skickar över några så skall ni få se vad duktig hon är att fota.


Annars har dagen gått sin gilla gång.

Ryggen gör sig påmind.

Medan Håkan var o körde hem dom från flyget

så dammsög jag och det får jag sota för nu.

Men vatusan man måste ju dammsuga ibland =))

Det går väl över när jag kommer ner i värmen och få bada i havet.

Om ni visste vad jag längtar till det nu.

Fytusan så skönt....ja ska bada hela dagarna.


Önskar alla en fortsatt fin torsdagskväll  

 
 
Malin

Malin

11 augusti 2011 19:24

Så skönt för er att ha dom på hemma plan igen:) Fint solbrun Sanna är :) Söta tjejen =)!
Förstår att du längtar =)
Kram kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

11 augusti 2011 20:24

Så bru Sanna är och vad skönt för dig att dom kommit hem och att dom haft det bra. Förstår att du längtar till sol och bad
Ha det bäst vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

11 augusti 2011 22:37

Ser fram emot att se Sannas bilder.Brun o söt,kaffetunnan.
Har oxå städat o tvättat idag.Jag börjar jobba på måndag.Det gör inget nu är det höst.Fy så kallt det är ute,längtar till värme!!! /kram

 
Ruth

Ruth

11 augusti 2011 23:41

Tänk vad Sanna hade saknat farmors kaffe, hon är för härlig den tösen. Förstår att du räknar dagar till avresan nu, vädret är ju för sorgligt här nu.
Skall bli roligt att få se vad Sanna har varit intresserad av att fota, är så nyfiken...
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
agge

agge

12 augusti 2011 11:01

Så söt hon är Sanna. Vad rolig hon är som gillar att fika....gulligt att vilja ha kaffe hos farmor...hahaha.....och på en gång också.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

12 augusti 2011 15:17

Det var väl skönt att dom är hemma igen och att allt har gått bra.Förstår att du längtar till att få bada i havet,det är dej väl unnat efter all värk och annat du har varit utsatt för i sommar.

Ha en fin helg!

kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

12 augusti 2011 17:52

klart att hon ville ha kaffe nu när hon kom hem till farmor :) och pannkakor, jag tackar jag, hon är så söt lilla tösabiten
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards