~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

Tur att man har vänner....

Av Cina - 14 augusti 2011 14:20

Det är verkligen tur att man har vänner som kan hjälpa

en när man har problem.

Som ni ser så har jag en ny header här på min blogg.

Den har min goda vän RUTH gjort.

Då min dator och mitt program psp inte vill som jag vill.

Så Ruth var snäll och lånade ut denna till mig.

 Mitt psp-program bara stängs ner och jag kommer ingen vart.

Min dator har snart gjort sitt.

Den skall bli utbytt så fort jag kommer hem från Turkiet.

Denna gång blir det en APPLE stationär dator.

Ja har aldrig haft en laptop och vill heller aldrig ha någon.


*******************************

Vädret här är bra konstigt idag.

Moln o sol, moln o sol och en blixt och en åskknall

sedan vart åskan borta igen.

Tur att den inte kom närmare för det är ingen höjdare när åskan går.


Ont i min kropp...ja de e ju inget nytt så det behöver

jag ju inte tjata mer om.

Magen är i olag med mig idag oxå.

Men jag vet varför........är väl orolig för morgondagen.

Tankarna går ju till att fundera kommer jag

få ett läkarintyg som FK kommer att godkänna.

Eller kommer jag att bli utan lön.

Utan lön kan jag ju inte vara då

är det bara att gå ut och jobba.

Ja näää skall inte börja skriva om det här nu.

Det får jag ta efter min semster.

För nu skall jag tänka på det roliga istället det

tråkiga får man ta när man kommer hem.

 

Bara 14 dagar kvar nu.

Söndagen den 28 så här dags så badar jag säkert i havet.

Vi åker från Arlanda kl: 6:00 på morgonen.

Ja det ska verkligen bli härligt att få åka iväg.



Önskar er alla en fortsatt fin söndag  

 
 
lillis

lillis

14 augusti 2011 14:59

Oj så snyggt Ruth gjort åt dig så snäll hon är.
Det är klart att du blir sjukskriven, oroa dig inte utan se fram emot resan
Ha det gått vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Anette

Anette

14 augusti 2011 15:12

Hej Anette här har startat upp min blogg igen men den är inte lika fin som din. Få se om jag fixar en sådan här som du har framöver. Ha en trevlig söndag i alla fall. Kram

http://www.nogg.se/blogg.asp?idHomepage=80623

 
Ruth

Ruth

14 augusti 2011 15:15

Tack för det långa samtalet i dag, alltid så trevligt att få prata med dig !
Se där, det blev lite annorlunda här inne mot vad det brukar vara, roligt att få se layouten i sin helhet. Saknar att du inte har skrivit på toppen, du kan ju skriva mellan dom mörkare flärperna på headern.
Förstår din oro över läkarbesöket, men jag tror med all säkerhet att det löser sig.
Avundas inte din kommande resa, det är för varmt där för mig.
Nu är det en behaglig temperatur här, mulet med lätta vindar, inget regn ännu, men det skall komma.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

14 augusti 2011 15:27

Det är väl tur att vi har en sådan gemensam vän som Ruth.Helt underbart.Och vilken snygg header sen.
Oroa dig inte nu utan se framåt nu så du kan njuta av din resa.Du får ta det när du kommer hem och då kanske sinnet och kroppen är lättare.
Jag skulle nog gärna åka iväg dit jag också,men jag är så flygrädd tyvärr.Och då har man ju ingen glädje av det hela.
min dator börjar också vara trög tycker jag,eller också är det jag som är det.
Ha nu en fortsatt ,som jag hoppas, skön söndag.
En varm kram sänder jag dej.

http://bloggplatsen

 
Monica

Monica

14 augusti 2011 15:36

Goda vänner som hjälper till med det man inte kan själv är guld värda.
Jag håller tummarna för att det ska gå bra för dej med det här med sjukskrivningen.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

14 augusti 2011 15:50

Jepp Ruth är en riktig pärla !
Jag skulle inte vilja vara utan min bärbara dator med tillhörande extern hårddisk ! På samma gång vill jag inte vara utan den stationära datorn heller så med andra ord är jag rustad med en av varje :) Min bärbara är perfekt eftersom jag fotar en hel del och behöver ladda ur kamerans minneskort vid de mest konstiga tillfällen....och på den stationära jobbar jag med min grafik som jag sparar ner på extern hårddisk så jag kan använda detta på min bärbara :) Med andra ord, jag kan inte vara utan någon av mina datorer....kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

14 augusti 2011 20:14

När jag vaknade i morse tänkte jag:om två veckor sitter jag i planet,yes.Nu ska jag jobba fram till dess men dagarna går fort.Imorgon åker Jenna till Grekland med sin faster.Dom ska hälsa på en annan faster som är reseledare därnere.Det blev bestämt i torsdag,snabba ryck.
Lycka till imorgon.Du ska se att det ordnar sej/kram

 
annemon

annemon

15 augusti 2011 08:15

Ja vilken tur att vänner finns och att dom kan hjälpa till.Inte hörde jag någon åska hos mig, så lokalt det kan va. Hoppas allt ordnar sig för dig inte bra att få gå med denna oro det är ju trots allt inkomsterna som vi lever av.
Ha en bra dag.

http://annemon.bloggagratis.se

 
kristina

kristina

15 augusti 2011 09:08

Jag behöver en ny dator jag med, han går sina egna vägar.
Jag tycker det är så hemskt när man mår dåligt och har det jobbigt med hälsan att behöva bekymra sig om ekonomin.
Det är så pressande att ha de här besöken framför sig det gör bara att man mår sämre.
Jag önskar av hela mitt hjärta att du får lugn och ro från det som gör livet jobbigt.
Goa kramar till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

15 augusti 2011 16:23

Så snyggt det var här inne,bra man har vänner som ställer upp :)
Kram kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards