~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

Ja vart ska jag börja.....

Av Cina - 15 augusti 2011 16:34

Jo jag var ju hos min DR idag för att få ett läkarintyg till att börja med.

Och det var inga som hellst problem hon skrev ett men det tog verkligen tid.

Hon har sjukskrivit mig till den 31 okt sedan får min DR på psyk fortsätta.

Då vi skall ansöka om varaktig sjukpension.

Och inte tusan vet man om detta blir godkänt heller.

Men nu lägger jag det åt sidan och så blickar jag framåt istället.

Det vart oxå en himla massa prover tagna idag + vikt och längd.

De sista proverna och vikten var ju i maj i år.

Och jag har gått ner 14 kg sedan maj.

Ja du läser rätt 14 hela kilon.

Så ni förstår att jag ej mått så bra under denna tid då

jag var på IRIS och AF.

JAG HAR INTE BANTAT utan ej kunnat äta utan att gå på

huset eller att spy upp maten.

Jaja nu är dessa 14 kg borta och jag vill ej ha dom igen.


Efter att jag vart till DR så var jag till medarbetarcenter med mitt intyg.

Och sedan hem och ringa alla instanser.

Jag måste ansöka om att få sjukpenning under min vecka i Turkiet.

Och min DR har skrivit att det är bra för min kropp att åka till solen

och värmen för att mjuka upp den.

Och hon på FK sa att det var nog inga problem hon skulle skicka ut

en ansökan till mig.

Så det är inte bara ett som man måste tänka på.

Papper för att få ta med medicinen till utlandet måste jag oxå ha.

Och det glömde jag säga till henne idag men ringer om det imorgon.


Ja nu vet ni vad jag har haft för mig idag.


Nu önskar jag er en fortsatt fin måndagskväll  

 
 
Maggan

Maggan

15 augusti 2011 16:53

Ska det inte vara nog med att en människa är sjuk och inte känner sig så pigg? måste det spädas på med allt detta krångel du gått och går igenom. Man kan ju inte bli piggare av sådant. Jag tänker på dig mycket min vän och hoppas allt blir bra för dig. Och att du får en underbar resa så småningom. Kram,kram!

http://bloggplatsen

 
lillis

lillis

15 augusti 2011 17:14

vad skönt att hon skrev ett läkarintyg åt dig, vad mycket krångel det är med allt.14 kilo det låter inte klokt men du har ju inte kunnat ätit ordentligt.Lägg allt åt sidan och tänk på din resa som ni ska göra det andra får du ta tag i när du är hemma igen
Ha en skön kväll min vän
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Anette

Anette

15 augusti 2011 18:12

Så där är den finaste bloggen direkt då men man får fixa den lite då & då. Kram

http://nettan68.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

15 augusti 2011 21:24

Jag tycker att du verkar ha en väldigt bra doktor.14 kg det va mycke minusvikt!Jag hoppas att du kan äta när vi är i Turkiet.Själv fick jag höra på jobbet idag:va rund du blivit på semestern!!De andra sa att det är bara för att jag hade satt upp håret.Det blir ny frisyr!!!
Ha en bra vecka så hörs vi/kram

 
Ruth

Ruth

15 augusti 2011 23:17

Så långt så bra, varför inte ge dig förtidspension. Att behöva kämpa så här är psykisk terror på hög nivå, men tydligen skall man knäckas totalt först.
Det är ju skönt att du har gått ner i vikt, inte lite har du gått ner heller, men det är oroväckande när det sker pga. att du mår dårligt och inte klarar av maten som du skall göra.
Kram vännen, allt måste lösa sig tillslut.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Lena S

Lena S

16 augusti 2011 07:21

Oj vilken viktnedgång, hoppas du får må bättre snart. Usch va mycket papper och saker du måste hålla reda på hela tiden, precis som du inte har nog ändå.
Styrkekramar till dej!

http://nelasvarld.blogg.se

 
Anette

Anette

16 augusti 2011 09:27

Godmorgon Cina. Hoppas att du har sovit gott i natt. Ha en bra dag i dag. Kram. Anette

http://nettan68.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

16 augusti 2011 09:51

Hej Cina! det är inte så lätt att var sjuklig man måste nästan vara frisk för att orka med att var sjuk och allt man ska hålla reda på.Hoppas allt ordnar sig för dig. Många kilo som rasat på grund av all oro stress som det för med sig.Har nu lagt ut på bloggen om planta du undrade över även bilder.
Ha de så gott vännen.

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

16 augusti 2011 10:19

hjälp - 14 kg sedan i maj, det är inte lite det som har försvunnit, det om inte annat måste väl även FK tyda som att det inte är bra, du har mycket att stå i med allt och jag hoppas att du kan få varaktig sjukpension sedan till hösten
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

16 augusti 2011 10:19

förresten :) glömde
jättefin header du har nu, jag gillar den skarpt
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
agge

agge

16 augusti 2011 10:53

Jaa, du det är mycket att stå i ibland. Sverige är ett pappersland som vi alla vet. Fint du har här inne.
kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
e-k

e-k

16 augusti 2011 13:02

Hej Cina

som du kanske förstått är jag inte så mycket på internet nu för tiden. Nåväl idag halkade jag i alla fall in till dig och jag vill så gärna skicka dig en kram och lycka till med allt.

KRAMEN

http://www.steeperz.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards