~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 16 september 2011

Semestern 2012 är bokad.

Av Cina - 16 september 2011 14:39

Jaha då är semestern 2012 bokad och klar.

Ja och Karin har nu bestämt att det får bli

Side i Turkiet nästa år oxå.

Är ju så att vi båda trivs ju där.

Det blir samma hotel som tidigare oxå.

För mig blir det fjärde gången jag bor där.

Hotelet skall nu rustas över vintern och det kan ju behövas.

Denna gång vart det en 2-rumslägenhet det vart billigare

än att ha ett dubbelrum.

Mycket konstigt tycker jag men så var det.

Kan tycka att det blir lite skönt att slippa äta hotelfrukosten för den

är ingen höjdare precis.

Nu kan vi göra våran egna frukost och det tycker jag är ganska så bra.

Så den 22/8 2012 bär det iväg igen.

Vi träffade ett par underbara tjejer från Malmö

nu när vi var där nere.

De var så snälla så de böt rum med oss för att jag skulle

slippa gå 4 trappor upp.

Och döm om vår förvåning tror ni inte att dom oxå bokat

sin resa och samma datum o samma hotel

Dom blir 14 dagar vi blir 1 vecka.

Men visst är det lustigt.

Fast det ska bli jätte kul att få träffa er igen

Linda-Marie och Sabina.

Då blir det häng vid havet och poolen igen.

Ja nu har vi något att se fram emot igen Karin!!!!!!


En kall morgon men sedan kom solen o det vart riktigt skönt.

Mina ögon är nästan normala igen o det är skönt.

Fast hostan den har jag verkligen kvar och

den får jag nog ha kvar ett tag skulle jag tro.


Ikväll blir det tacos här hos oss.

Ja gillar det och det var länge sedan jag åt det.


Önskar alla en fortsatt fin fredag em/kväll   

 
 
Corina

Corina

16 september 2011 15:31

Ja tänk den som vågade beställa en resa så där långt i förväg :) Det får jag bara drömma om eftersom för mycket kan hända innan resan....men sparar jag kanske vi har råd att åka igen om kanske två år :)
Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

16 september 2011 16:28

Oj det var vågat att redan bokat resa för nästa år :) men förstå va kul att se fram emot när dom jobbiga dagarna gör sig påminda :) ... Hoppas ni får en trevlig helg!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

16 september 2011 16:41

Jag ser fram emot resan!!!Va knäpp man är...hinner inte hem förrän nästa är beställd.Vi har fått en ny jättegullig SSK,hon o hennes man hade beställt resa till Side samma tid nästa år.Dom har aldrig varit där så det kommer att bli 1000frågor framöver.
Har setat på Folkets Hus på info.om en kurs vi ska ha på jobbet(3 tim.fred.em)Fy va gäspit det var.
Ha en skön o lugn helg/kram

 
Maria

Maria

16 september 2011 17:13

Den som väntar på något gott väntar inte för länge, så vips e ni på väg igen. Ja du men först får vi ta oss igenom vintern.
Ha trevlig tacokväll o en go helg/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
lillis

lillis

16 september 2011 17:20

Så festligt att ni beställt en ny resa och jag glädjs med er. Kul att dom andra tjejerna oxå åker samma tid.
Tacos så gott jag kommer
Ha det bäst vännen
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

16 september 2011 17:50

vad festligt att de andra två också ska dit på precis samma vecka, det blir kul förstår jag :)
tacos är gott och det var ett tag sedan vi hade det, ska ta och satsa på det en dag nu snart :)
krya på dig
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

16 september 2011 17:58

Du har då en lång framförhållning, ett år i taget, men men, ett år går så snabbt. Kul att ni åter får träffa Skånetöserna. Ha ett underbart fredags mys !
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

17 september 2011 08:26

Kanske skönt att ha något att se framåt på.
Ha en fin lördag.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Love

Love

17 september 2011 09:48

Hej hopp!
Kul att du beställt då är det lättare att spara när man har det bestämt. Jag gjorde det förr i tiden när vi ofta var utomlands.
Nu är det lite svårare för jag vet ju inte hur Leif mår och om jag kan åka i vinter till sonen i Thailand.
Skönt att dina ögan var ok och att du i dag ser bra i solskenet.
Tänker på din vän o hennes man så jobbigt för dom båda. Du är snäll som hjälper till och jag hoppas dom snart får må bättre.
Vi har haft frost här i natt och kroppen stelnar när kylan kommer. Jag vill ju sova med öppet fönster men rummet är kallt när jag stiger upp.
Dags att sätta på värmefläkten och värma upp sig.
Kramizz o önskar du får en skön helg.
Love.

http://vindalou.bloggplatsen.se

 
agge

agge

17 september 2011 11:01

Vad kul att ha något att se fram emot och längta till.
Så skönt att du är bättre i ögonen nu iallafall.
Vad gott med tacos. Hoppas att det smakade bra och att du åt massor.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

19 september 2011 15:06

Åh va härligt att ha det att se fram emot!!
Oj va lätt din vinter kommer kännas nu ;)

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards