~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 17 september 2011

Är det höst eller vad.....

Av Cina - 17 september 2011 15:33

Tror att mina blommor ute tror att det är vår/sommar.

KLICKBILDER

 

Blomman fördagen blommar just nu i vindruvan.



 

En stockros har kommit upp mitt i en jordhög vi har.



 

En petunia har kommit upp mellan plattorna.



 

Björnbären växer in i planket så vi måste leda tillbaks den.


Dessa foton är tagna idag den 17/9 tycker nog att det är upp

och ned vända världen.

Men kul att det blommar iallafall.


******************************************


Tror att många av er tyckte att det var konstigt att

vi beställt våran resa redan nu.

Men jag kan tala om att det finns inte ett rum kvar

på hela augusti på vårat hotel.

Man måste vara ute i tid om man vill på där.

Det finns bara 23 rum så det är ett litet hotel.

Men nära till stranden ca 20 meter.

Förra året beställde vi oxå direkt när vi kom hem.

Så för oss är det inte konstigt.

Avbeställningsskydd har vi ju så om det skulle

hända något så får man ju pengarna tillbaks.

Och det ska vi väl inte hoppas att vi ska behöva använda oss av.



Önskar er alla en fortsatt fin lördag.  

 
 
lillis

lillis

17 september 2011 16:18

Tror att dina blommor fått fnatt,fina kort.
Det är väl inget konstigt att ni beställt ny resa och händer något så har ni ju avbeställningsskydd
Ha en skön kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

17 september 2011 16:54

Inte alls kostigt men för min del är det allt för vågat även om jag skulle ha avbetällningsskyddet.......skulle förresten inte ha råd heller :) Men vet man var man vill bo och vart man vill resa är det väl smart att vara ute i god tid....nästa gång blir det någon annan stans för min del, vill vidga mina vyer när jag ändå ger mig iväg :)Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
britta bloggar

britta bloggar

17 september 2011 18:21

Oj, naturen verkar lite förvirrad!

http://brittabloggar.wordpress.com

 
Ruth

Ruth

17 september 2011 21:25

Det blommar lite här och var också, men det syns att växterna börjar bli trötta.
Förstår att man måste vara ute i god tid om man har önskan om det speciella och när hotelrummen är så eftertraktade och få. Tur det finns avbeställningsskydd om man inte kan åka. Jag stannar här i Sverige, har ingen längtan att åka utomlands.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

18 september 2011 09:04

Det är väl bra att vara ute i god tid om man vet med sig att det inte finns så många rum på det ställe där man vill vara, ni har ju avbeställningsskyddet att lita till "om och ifall" Själv har jag ingen längtan att åka utomlands finns så mycket jag inte sett av sverige om ja skulle vilja ut och resa.
Tror blommorna dina fått fnatt, fina bilder.

http://annemon.bloggagratis.se

 
agge

agge

18 september 2011 13:44

Inte alls konstigt att vara ute i god tid. Vet man vad man vill ha så gäller det att vara på.
Ja, fortfarande är det sensommarskönt ute. Jag är glad för varje dag värmen är kvar.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards