~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 20 september 2011

Fortsättning idag........

Av Cina - 20 september 2011 17:54

Ja idag har jag putsat mina köks fönster.

Och satt upp nya gardinerna jag köpte igår.

Så här ser dom ut.

KLICKBILDER

 

Gråa är dom.

Vart ju rätt bra om jag får säga det själv o det får man ju.

Visar även min julstjärna jag har kvar sedan jul.

Inte så många röda blad kvar men det kanske kommer

eller vad tro ni???

Vill inte kasta ut den.....ja så knäpp är jag.

 


Sedan gjorde jag en äppelpaj och den vart sååååå

god så om ni bara visste.

Sanna har vart här och fika och hon åt 2 portioner äppelpaj.

 

Så här såg pajen ut innan vi började äta.


Grossen hade billig strömming idag så jag skickade

ut Håkan dit för att köpa lite 39:95 kg det var billigt.

Och den var fiskad inatt så färskare kan man ju inte få den

om man inte fiskar den själv.

Så det har jag nu stekt och lagt in i ättika.

Det tycker jag är mummsigt på hård macka eller till potatismos.

Så här blev den när det var stekt.

Men som sagt nu står den i kylen i ättikslag o rödlök.

 


Ja så ni ser jag har inte vart lat idag heller....hahahahaaaaaa.


Imorgon är det dags för ett möte 14:30.

Fick brev idag om det lite väl sent kan jag tycka.

Men det är bara att gå dit o se glad ut.

Mötet är min handläggare på medarbetarcenter , handläggaren på FK

o så min Chef och så lilla jag....=))

Fast det kommer att gå bra det hoppas jag på iallafall.


Nu önskar jag er en fortsatt fin tisdagskväll  

 
 
annemon

annemon

20 september 2011 19:30

Oj nu har du varit flitig i två dagar och mycket gott har du lagat till allt ser så gott ut, och visst är det smaskens med inlagd strömming på hård macka.Fina gardiner du köpt.Lycka till i morgon på mötet.
Ha de gott.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

20 september 2011 20:18

Fasen så duktig husmor du är, ge mig hälften av din matkonstenergi. Gardinerna blev fina, kul med nytt i fönstret. Även din Höstlayout är fin, du är flitig min vän.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

20 september 2011 22:34

Höstfint både i bloggen o hemma i köket!!
Va gott med inlagd strömming o äppelpaj.Höstmat
Lycka till i morgon på mötet/kram

 
lillis

lillis

21 september 2011 06:37

Så fint du fått här inne.
Snygga gardiner du köpt. Äppelpajen och strömmingen ser så gott ut
Du är flitig som en liten myra
Ha det gott min vän
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Lena S

Lena S

21 september 2011 07:43

Va höstsnyggt du gjort här inne med. Du donar och håller på. Önskar att jag också hade lite sån energi.
Fina gardinerna är. Och strömmingen och pajer ser supergod ut.
Jag blir lite inspirerad av dej. Hoppas det håller i sej tills jag kommer hem ikväll.

Ha en bra dag!
Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
agge

agge

21 september 2011 09:18

Flitig i dag igen minsan. Fina gardiner du köpt, det blir som ett nytt hem med nya ellerhur? Så roligt. Äppelpaj är alltid smaskigt och denna ser både god o fin ut.
Men strömming kan jag inte förmå mig att äta, gah.....Jag kan tycka det ser gott ut men neej...

Jag har för mig att julblomman inte kan blomma om för att de gör något med den för att den ska få färg....hm ...nej jag vet inte.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

21 september 2011 12:52

Herre Gud vad du jobbar och håller på, det är så att jag får dåligt samvete, när jag ser så duktig du är

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

21 september 2011 17:11

jättefina gardiner :) klart att du inte ska slänga ut julstjärnan när den är så grön och fin, jag älskar strömming :) det måste vi ha nästa vecka :)
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards