~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

Vilken dag....på flera sätt

Av Cina - 23 februari 2012 17:52

Ja vilken underbar dag det vart idag.

Är det VÅREN som knackar på nu.

Ja jag hoppas verkligen det.

Dagen bara försvann har dammsugit, tvättat mattor, persiljejärpar

och en liten skinka åkte in i ugnen oxå.

Så jag känner mig verkligen nöjd med dagen idag.


*******************************

Ja så har ju Sverige fått en LITEN PRINSESSA

Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel fick ju en liten dotter på morgonkvisten.

Hoppas verkligen att dom nu får vara ifred och njuta av den lilla

och får känna sig som mamma och pappa.

Fast nog är jag lite nyfiken på den lilla.

Hade ju tippat på att det skulle bli en tjej ;)


Önskar alla nu en fortsatt fin torsdagskväll  

 
 
Bettan

Bettan

23 februari 2012 20:20

Ja visst har det varit en himlens underbar dag! Jippie va lycklig man blir så fort det blir lite varmare & solen kikar fram =)

Å gisses va du har varit i farten =). Själv har jag bara varit med gubben på lite olika ärenden =). Vilket höll på att ta musten ur mig...
Hoppas att du ska få en god kväll vännen. Kramis Bettan

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

23 februari 2012 20:46

Javisst har det varit ett underbart väder hela dagen,en fin dag för lilla prinsessan att få som sin födelsedag.

Kram

http://violett,bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

23 februari 2012 21:26

Ja tänk så skönt det är när vårsolen tittar fram!
Visst var det kul att det blev en sessa.Hörde nån journalist på TV som blev intervjuad att dom skulle lämna familjen ifred o vänta på fotoinbjudan...vi får väl se hur det blir med det.
Bara fredag kvar att jobba.På lördag ska jag till Norrköping o.se teater.Tittar kanske in en vända på söndag när jag hämtar Johnny.Jag hör av mej/kram

 
lillis

lillis

24 februari 2012 06:31

Du ska känna dig nöjd med din dag i går när du uträttat så mycket. Tycker oxå det är kul att dom fått en liten Prinsessa ska bli spännande att se vad den lilla får för namn
Ha det gott vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

24 februari 2012 09:28

Tittar in för att önska dig en trevlig Helg
Kram Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

24 februari 2012 12:26

visst var det en känning av våren igår :) ljuvligt och mycket hann du med
en trevlig fredag till dig också vännen - bamsekramen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

24 februari 2012 14:25

Lika fint väder i dag som i går även om det på förmiddan var gråväder så håller värmen i sig, ingen skymt av snö kvar, så nu är det vår (tror jag). Hoppas du har en bra dag och snart kan gå ut utan strumpor i skorna.
En stor kram !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

24 februari 2012 17:03

Fint väder även idag,snön borta solen skiner härligt.
Vad du var duktig i går klart att du känner duignöjd då.
Ha en fin helg.
kramen

http://annemon.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

24 februari 2012 18:21

Önskar dig en underbar helg ! Kram

http://corina.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards