~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Lunchen med chefen avklarad.....

Av Cina - 24 februari 2012 18:55

Ja idag var det då dags att åka ner på stan och äta lunch

med min Chef, en av mina arbetskamrater och min handläggare

på med arbetarcenter.

Var lite nervös innan jag kom iväg.

Väl ner på stan så stannade jag och tog dessa foton.

KLICKBILDER

   

Svartån som rinner genom Västerås och Stadshustornet på fotot i mitten.


Sedan gick jag upp till Varda som restaurangen heter.

Där väntade jag in Ulf, Kerstin och Lena.

Jag var ju tidig som vanligt.

Tänker inte gå in på detaljer vad som sas och så.

Men det var känslor det kan jag säga.

Lite foton kommer här.

 

Dessa vackra blommor fick jag.


Även detta presentkort.


   

Lite mörka foton vart det men från vänster

Nr 1 sitter Kerstin och Lena

Nr 2 Kerstin, Lena (lite skymd) och så Ulf som inte ville vara med på foto.

Nr 3 Och så fastnade han till slut på foto. Alltså min fantastiska CHEF ULF.

        Han är nyss hemkommen från Thailand som ni ser är han brun.

Vad jag åt jo jag åt ugnsbakad lax med en jätte god sås.

Tusen tack alla inblandande.


Önskar er alla en fortsatt fin fredag  

 
 
lillis

lillis

24 februari 2012 19:15

Så fina foton på Svartån som rinner genom Västerås.
Kan tänka mig att det var mycket känslor, så mycket fina presenter du fick. Så god och smarrig mat du fick
Ha en skön kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

24 februari 2012 19:44

Vilken trevlig dag du har haft. Så fina blommor, härliga färger och ett stort presentkort, GRATTIS ! Ingen dårlig gåva och säkert getts med varmt hjärta.
Många fina foton både tagna innan träffen och under träffen.
Ett möte att minnas.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

24 februari 2012 19:58

Vilken trevlig avslutning du fick på ditt arbetsliv.Förstår att det var mycke känslor inblandade.Vackra blommor o.en stor presentcheck,o sen några foton som minner dej om denna dag.Njut nu av helgen/kram:)

 
Bettan

Bettan

24 februari 2012 21:09

Men vilken härlig dag du har haft vännen! & jag kan tro att detta är ett minne du kommer att bära med under måååååånga år!<
så glad för din skull att du haft denna fina dagen & tack för de fina bilderna som du bjuder på här. Önskar dig en riktigt god kväll. Kramis

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

25 februari 2012 09:16

Fin dag med dina arbetskammrater & Chef. Fina blommor och 1000 kr inte illa.
Jobbade mellan 1979-2003 på Förskola Och skola i Örebro.
Avtackades i Matsalen med en Svindyr Kanonful Tavla som tydligen alla i Hela Örebro fick när de slutade Ingen Middag Inga blommor Bara en tavla jag försökt sälja till Och med på Loppis ingen vill köpa den. Så jag är glad för din skulle

kramen Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

25 februari 2012 10:00

Vad mysigt det ser ut längs ån med gammal bebyggelse.
Så fina blommor du fick och trevlig stund blev de säkert också.
Önskar det blir en fin dag även idag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

25 februari 2012 10:33

Så mysigt det ser ut o vara och vilken fin bukett blommor du fick :) och inte illa med 1000:- :) underbar chef och vänner!
Önskar dig och Håkan en fin helg!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

25 februari 2012 12:07

Blev en trevlig stund, härligt !
Bilder tagna mot fönster tenderar att bli väldigt mörka ;) Fina bilder fick du i alla fall. Buketten var ju underbart vacker, härliga färger.
Jag har varit i Västerås en gång men det fanns aldrig tid till något flanerande....hoppas kanske återkomma en annan gång så man får en chans att vandra runt och fotografera lite annat än begravning som det gällde den gång vi var till Västerås. Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

25 februari 2012 12:39

underbara blommor och 1 000 kr i presentkort, inte dåligt
vackra bilder på Svartån och de gamla husen
en fin helg till dig vännen - bamsekramen

http://kinaguld.blogg.se

 
Love

Love

25 februari 2012 19:05

Det är inte livet men lever utan dagarna man minns och gårdagen glömmer du inte. Mycket fint och dom visade verkligen sin uppskattning över dig.
Äntligen ska jag skicka efter lite kläder från Cellbes såg hur fina dina var som kom. Vi har rätt lika smak kan jag säga.
Dags att koka kvällskaffe se på Rapport och sen Melodifestivalen.
Ha det så bra tills vi hörs igen.
Kram

http://www.vindalou.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

26 februari 2012 21:04

Det låter som du haft en super trevlig dag och fått fina presenter.
Bilderna är jätte fina tycker jag.
Kramen.

http://annemon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards