~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

Dags för en kryssning.....

Av Cina - 28 februari 2012 08:56

Ja idag är det då dags för en liten kryssning med just denna båt.

 

Alltså Cinderella.

Tar med mig min son Patrik och hans kompis Micke (Karin M:s son)

Ska bli roligt med en lite tripp igen.

Bara det inte blåser storm men det får man ju hoppas

att det inte gör.



*******************************************

Som ni ser så har Ruth gjort en ny header till mig igen.

Tusen tack snälla Ruth.


Tyvärr har jag inte vart in till er men det har

vart lite mycket ett par dagar men det vet ni ju

och jag hoppas att jag är förlåten för det.


Vi höres imorgon kväll då jag åter är hemma igen.


Önskar er alla en fortsatt fin Tisdag  

 
 
lillis

lillis

28 februari 2012 09:27

Vad fint Ruth har gjort åt dig
Jag hoppas att ni får en bra resa, passa på och njut av god mat och dryck
Ha det gott min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

28 februari 2012 09:37

Vilken fin header!
Ha så roligt på lill-semestern./kram

 
ansepanse

ansepanse

28 februari 2012 11:43

önskar dig en jättefin tripp och hoppas att vädret står dig bi
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Maggan

Maggan

28 februari 2012 13:07

Vad fint du har fått det igen på din blogg. Ja "våran" Ruth är fantastisk.
Jag önskar dig verkligen en fin resa. Hoppas att solen skiner på er.
Kram min vän!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Bettan

Bettan

28 februari 2012 14:20

Men guuuud så fint du fått det här på din blogg!
Ja hon är fantastisk vår älskade Ruth!

Hoppas att du ska få en härlig kryssning! & att det inte ska blåsa allt för mycket. Vi ses & höres när du kommer hem igen.
Massor av kramar!
/Bettan

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

28 februari 2012 18:17

Det blev ju riktigt fint med den nya layouten, tur att du är nöjder :)
Hoppas ni får en riktig trevlig resa på böljan den blå, tror inte du behöver oroa dig med för mycket gungeligung. Kasta loss och släpp alla tyglar!
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

28 februari 2012 21:38

En trevlig resa önskar jag dig.
fint här inne blev det också.
kramen.

http://annemon.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

29 februari 2012 10:39

Hoppas att du haft en trevlig resa, så fint det blev på bloggen som alltid då Ruth varit i farten

http://bloggplasten.se

 
Maria

Maria

29 februari 2012 16:35

Ja det är jätte fint här på din blogg.
Hoppas ni fick en trevlig resa utan blåst, bara lugnt vatten.
Kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

29 februari 2012 17:10

Hoppas du/ni har/har haft en trevlig tripp ! Helt förståligt att du inte varit inne hos andra bloggar nu när det varit så mkt!
Jätte fint här inne,som alltid :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards