~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

Tog oss en sväng till Sundet.

Av Cina - 2 maj 2012 15:44

På fm så tog vi oss en sväng ut till Sundet för att

kolla hur det vart när förtältet kom upp.

Vart kanon bra


Vi åkte först till Strömsholm och Markan för att handla lite fika bröd.

Det vart "hästläppar" och en dröm rulltårta de bakar ju sitt

bröd själva på Markan.


KLICKBILDER

Ja så  här ser det ut just nu.

Och det är såååå tyst och fridfullt där ute bara fåglarna som kvittrar.

Dom höll på att ansa lite träd m.m

Så nu kan dom snart sova över där.

Frans och Wilma sov så gott i sina vagnar när vi kom.

 

Nr 1 Är Frans snart 8 månader

Nr 2 Är Wilma snart 11 månader

Det skiljer 3 månader på dessa kusiner ;) 

Dom har det allt bra skönt där dom ligger.


Sedan vart det matdags för Frans

Det vart gott tyckte han ;)  


Denna vy ser man när man sitter på uteplatsen vid husvagnen.

 

Visst är det väl fint o mycket rogivande man laddar verkligen batterierna.


Vi kom hem vid 3 tiden så nu har jag skalat lite potatis.

Det får bli lite rester idag men det duger det oxå.


Ett strålande väder har vi denna dag.


Nu önskar jag er en fortsatt fin em/kväll    

 
 
lillis

lillis

2 maj 2012 17:20

Så stort och fint det blev med förtältet.
Så skönt för Frans och hans kusin att få sova ute i det fria, vad fint det är där dom har husvagnen uppstäld
Ha en skön kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

2 maj 2012 19:39

vad söta de är, de små kusinerna :) och vad fint de fått där med husvagn och förtält
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

2 maj 2012 20:40

De ser ut att sova gott de små, ute i den friska luften och i det härliga vädret.Där kommer familjen att ha det riktigt mysigt hela sommaren och nära till vattnet ser det ut att vara också.
ha de gott/kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

2 maj 2012 21:18

Så fint det har blivit vid sundet med förtältet på, men dansgolvet blev ju betydligt mindre. Där får barnen och övriga en toppenfin sommar, supermys.
Vad var ”hästläpp” för sorts bakverk, har aldrig hört tals om något konstigare att äta hehe.
Kanske både du och jag skall ta en allergitest, man vet aldrig vad som lurar innanför skinnet och som man inte ser med blotta ögat, hmmm, tål att tänkas på.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ammi

Ammi

2 maj 2012 21:25

Härliga bilder och en underbar utsikt från er vagn.Man längtar verkligen ut nu med vår vagn oxå.Som du säger,man laddar verkligen batterierna när man är ute i vagnen och bara "är".
Kram Ammi

http://ammisen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

2 maj 2012 21:25

Blev ju riktigt bra m.förtältet...nu är "sommarstugan" klar, bara att bädda slafarna.Så mysigt dom kommer att få därute hela sommaren.
Vilken dag vi fick idag,sååå skööönt!Tyvärr såg jag att det kan komma snö(!)till helgen.Inte så kul för bilälskarna när det är crusing på lördag.Hoppas det var fel på väderrapporten!
Köpte färsk vitkål idag...blev en pizzasallad till prinskorven.Imorgon blir det stuvad vitkål m.stekt fläsk,mums.
Ha så bra/kram

 
Bettan

Bettan

2 maj 2012 21:54

Men så fint det blev runt usvagnen. Trodde nästan att det skulle bli mindre golv kvar på utsidan än va det i själva verket blev =). Jätte fint!
Härliga bilder på dina fina barnbarn som bara blir större å större.
Önskar dig en god kväll & fin kommande morgondag. Kramis

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

3 maj 2012 11:34

Bor man i en lite större stad är det väl skönt att ha en plats ute i naturen att åka till.Barnen ser ut att sova så gott i sina vagnar.

Önskar dej en fin torsdag!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards