~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Skor är roligt......

Av Cina - 6 maj 2012 13:23

Ja skor är roligt när man kan ha dom.

Har man KALLE ANKA fötter som jag så blir man

såååå glad när man hittar skor man kan ha.

Jag hittade SANDALER idag och jag fick i fötterna WOW

vilken känsla o riktigt snygga o mjuka var dom oxå.

KLICKBILDER

   

Ja kolla får ni se mina KALLE ANKA fötter men som sagt jag kom i dom.

Och det beror på att det är resår i remmarna som går på insidan av skon.

Kanske dom som tillverkar skor har fattat att alla fötter är inte lika.

Man kan ju hoppas på det.

Dessa vart mina idag när vi var ut en sväng på ICA MAXI.

Att jag gillar skor har väl ingen missat förstår jag.

Så nu har jag finskor när vi ska åka på tisdag på kryssning.


Solen skiner och det är skönt i solen men kallt som attan i skuggan.

Hoppas att det snart slutar blåsa oxå.

Ja blåser ju inte som igår, men det blåser.


Önskar er en fortsatt fin söndag  

 
 
Ruth

Ruth

6 maj 2012 14:55

Jäklar så snygga remskor, helt i min stil, gillar remmar över allt på fötterna, GRATTIS !
Måste också köpa mig nytt innan bröllopet i slutet av månaden, men dom skall vara vita.
Solen lyser i dag, men ingen värme och det var frost i natt.
Hoppas du inte har ont i kroppen efter vurpan i badet.
Önskar er en fortsatt fin söndag !
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

6 maj 2012 15:32

Så snygga skor du fått tag i
Håller med dig om att det inte är någon värme
Ha det bäst vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

6 maj 2012 16:07

Bra att du hittar skor som passar dig, att du sen gillar dom är ju bara ett plus.Låter som du gjorde en förskräcklig vurpa i karet tur att det gick så bra som det gjorde.Värmen den saknar vi förstås, blåser lite mindre idag tycker jag.
Ha det fint/kramen

http://annemon.bloggagratis.se

 
Maggan

Maggan

6 maj 2012 16:12

Jättesnygga skor! Jag har också Kalle Anka -fötter,så det finns ju hopp om att jag också ska få tag i några liknande då.
Hoppas att du inte är ledbruten efter vurpan i badet. Kunde ha gått riktigt illa.Det är snart gjort minsann!
önskar dig en fortsatt skön söndag.
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karin

6 maj 2012 16:47

Jättesnygga!!Passar dej precis.Säkert inte så dyra heller...Maxi brukar ha bra priser på sina grejor.
Hade nattgäster från Hallsta.Vi tog en promenad runt hela sta´n för att kolla in bostadomr.De ska flytta hit fram mot hösten har de tänkt.När man rör sig är det helt ok men inte är luften varm ännu.
Ha de bra/kram

 
ansepanse

ansepanse

6 maj 2012 17:34

vad snygga dina nya skor är :) wow
jo, riktigt kyligt idag, jag hade vinterjackan på mig
kramar och en fin kväll till dig

http://kinaguld.blogg.se

 
Ammi

Ammi

6 maj 2012 18:59

Här känns vindarna som vinter idag,tur är solen framme och värmer på lite:)
Kul att du hittade skor till dina "anka" fötter;)
Kram Ammi

http://ammisen.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

6 maj 2012 22:40

Wohooo... Skor helt i min smak! WOW.... Grattis till sköna skor & näää menar du att du gillar skor *skrattar*. Men glad att du finner sådanna som känns bekväma att gå i.
Ja solen den har allt varit här idag också, lite blåst men inte lika illa som igår. Jag bara njuuuuuter av detta underbara väder.
Massor av kramar till dig vännen!

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

7 maj 2012 00:12

Jätte jätte fina skor :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

7 maj 2012 10:01

Så snygga sandaler så snyggt med remar, riktigt sommarfin blir du

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

7 maj 2012 12:01

Skit snygga sandaler du blir så fin i dina nya kläder & skor förvrider huvudet på alla Turkar i Augusti
Kram Jag är så Lycklig nu kommr jag in till dig Kram Vännen
Anita

http://tisalaya.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards