~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

Kroppen ömmar....:(

Av Cina - 7 maj 2012 17:41

Kroppen är öm efter fallet i badkaret men jag är glad att jag ej bröt mig.

Så detta ömma det går ju över.

Men nu har jag köpt blåa fiskar o satt fast i badkaret hela 12 st.

Nu skall jag väl ändå inte behöva göra en ny vurpa.


Idag har jag haft premiär i mina nya sandaler såååå sköna.

Var ut med Sari en snabbis till Erikslund på fm.

Köpte mig ett par 3/4 dels byxor vet ju inte vad det heter.

Men jag tror att ni vet vad jag menar.

Tror jag börjar bli demet tappar bort i orden ibland.


Måste visa dessa bilder.

KLICKBILDER

Snacka om en cool brud =)

Solglasögon måste man ju ha när solen skiner.


Klart att lillbror oxå ska prova ;)


Idag köpte jag sandaler till Sanna.

 

Hon kanske inviger dom imorgon när vi ska på kryssning.




Nu önskar jag er alla en fortsatt fin måndagskväll   

 
 
Corina

Corina

7 maj 2012 18:28

Är det inte såna byxor man kallar piratbyxor ?
Sicken tur du hade att du inte bröt något ! Jo de där fiskarna är allt bra att sätta i botten så man inte halkar för badkar är farligt !
Min svåger har testat det där med fiskar som fixar fötterna och säger att det var väldigt skönt ! Och efteråt är fötterna som nya....kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

7 maj 2012 19:13

Vad bra att du köpte grejor till badkaret då behöver du inte vara rädd att bada.
Vad fina dom är i glasögonen och fina skor du köpt åt Sanna
Ha en skön kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

7 maj 2012 22:22

Kan tro att du känner av detta idag :/ Önskar att det ska släppa snabbt... Gott att hör att du i alla fall innhandlad små firrar till botten av badkaret. Coooooola bilder på dina fina barnbarn. Önskar dig en riktigt fin kväll. Massa kramar

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ammi

Ammi

7 maj 2012 22:24

Se nu till att hålla dej på benen,vill INTE läsa om nån skada inte:)
Kram Ammi

http://ammisen.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

7 maj 2012 23:47

Ja de var sannerligen tur du inte bröt dig, vadå Kalleanka fötter de har du ju inte. Jättefina sandaler.
Önskar du får en fin tur på havet/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

8 maj 2012 18:53

Så fina bilder, och vilka fina skor :)
Huvaligen,bra det gick bra i fallet!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

10 maj 2012 18:58

usch, har du ramlat i badkaret, vilken tur att du inte bröt något, jag har en sådan där antihalkmatta som jag sätter i badkaret innan jag kliver i
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards