~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 5 juli 2012

Ett litet inlägg kommer här......

Av Cina - 5 juli 2012 22:00

Ja som ni vet så har ju POWER MEET börjat idag så

vi packade picknick korgen och drog ut vid 13:30 

och har precis kommit hem så det  vart många timmar.

3 bilder visar jag er här och nu.

     

Riktigt snygga tycker jag.

Imorgon är det dags igen då är det säkert ännu flera fina bilar

som åker för då blir det ju cruising och massa annat.

52 par ska gifta sig o 8 barn ska döpas nere vid Elbakajen.

10 päster ska fixa detta mellan 19:00 - 22:00


Nu säger jag natti natti till er alla   

 
 
Bettan

Bettan

5 juli 2012 22:09

Häftigt!!!
Kul att du kan ta del av detta vännen. Hoppas att ni ska få en fin morgondag.
Massor av varma kramar

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

5 juli 2012 22:34

Hoppas att vädret blir lagom varmt så bilarna inte kokar och inge regn!!Sov gott nu/kram

 
Ruth

Ruth

5 juli 2012 23:51

Bilintresset saknas hos mig, men bröllop och barndop hade varit en fin upplevelse.
Förstod att ingen sjukdom kan stoppa dig för att åka iväg och se på denna bilkaravan. Hoppas att vädret blir fint så ni kan njuta i fulla drag.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

5 juli 2012 23:58

Hoppas ni får en fin helg med alla aktiviteter, så många bröllop på en dag, jisses.
Kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
lillisl

lillisl

6 juli 2012 06:11

Fina bilar du visar upp. Hoppas att vädret håller sig när ni ska ut och kolla på det som händer och sker
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se:

 
annemon

annemon

6 juli 2012 07:22

bilintresset har jag inte men tycker att det finns många fina bilar som man ser och lite häftigt är det nog med dessa.Otroligt många som ska gifta sig och barn som ska döpas. Hoppas ni får ännu en fin dag.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

6 juli 2012 11:01

där skulle säkert J tycka om att vara :)
Sv: nej, inte tvestjärt, de har ju inte sådär fina färger
önskar dig en bra dag - kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

6 juli 2012 11:45

Hoppas du mår bättre Kul med bilar
Ha en trevlig helg kram Anita

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

6 juli 2012 15:36

Va mysigt att sitta o titta på fina bilar :)
Hoppas ni får en trevlig helg!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

6 juli 2012 18:01

Fina bilar du har fotograferat.Nu har du fullt upp några dagar med att kolla på bilar och folk.Hoppas att ni har bättre väder än vi har just nu för här regnar det.
Ha det bra...kram

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards