~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 11 juli 2012

Haft besök av 2 bullmonster idag.....

Av Cina - 11 juli 2012 19:26

Idag fick vi besök av Sari och barnen det var ett tag sedan

Men idag kom dom på en fika.

Och så här såg det ut när vi fikade.

 

Sanna stora damen med Cafe Latte och en bulle.

Och så har vi då Lilla Frans

     

Så här såg det ut när detta lilla bullmonster fick äta.

Men inte gör det något heller bara att torka bort.


Annars har det inte hänt så mycket här idag.

Skönt att det inte händer något varje dag.

Idag åkte min bror och hans familj till Side Turkiet

och gissa om jag är avundsjuk men jag har mitt kvar.

Varmt och skönt får dom hela veckan.

Önskar er alla en fortsatt fin onsdagskväll   
 


 
 
Ingen bild

Karin

11 juli 2012 19:58

Goa´bullar till goa´ungar:)
Inget regn idag...än så länge...visst måste det väl ta slut däruppe nån gång?
Vi har vårat kvar,hurra!!!Ha en bra kväll/kram

 
Monica

Monica

11 juli 2012 20:47

Så fint främmande du fick idag och bullarna ser ut att falla de små i smaken.
Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

11 juli 2012 21:35

Såååååå roligt när barbarnen kommer och hälsar på

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

11 juli 2012 21:45

Meeeen ååååå va mysig stund ni har haft. Bilderna de talar för sig själv här också. De ser så lyckliga & förnöjda ut. Så det värmer även mitt hjärta. Kram till dig vännen <3

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

11 juli 2012 23:55

Härliga barn är alltid roligt att se och läsa om. Inte dårligt att lilla Frans kan äta bulle, även om det blev mycket smulor så gillade han säkert smaksmulorna.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillisl

lillisl

12 juli 2012 06:36

Så härligt att få så fint främmande,Kan tänka mig att det var smulor högt och lågt när lilla Frans åt men vad gör väl det.
Så fina kort på Sanna och Frans
Ha en bra dag min vän
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se:

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

12 juli 2012 08:59

Vilka underbara ungar jag barnbarn är livets efterätt.
Hoppas du får en fin dag
kram Anita L

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

13 juli 2012 08:14

Åh dom är så fina :) Och vad dom växer båda två!
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards