~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 juli 2012

Lite bilder o en filmsnutt

Av Cina - 29 juli 2012 18:17

Igår fick jag dessa bilder på mail på Maja.

               

Maja är på semster på Öland med sina föräldrar.

Och som ni ser ligger dom i tält.

Maja är nu 1 år och 7 månader.

*********************************


Idag på fm så började jag att städa.

Dammsög, skurade golv och tvättat mattor.

Och man blir ju så arg när man inte kan hålla på som man vill.

Tillslut hade jag såå ont så jag satt o grät.

Men klart vart det och nu har vi ätit mat oxå.

Gjorde köttfärslimpa med ananas idag.

***************************


Tidigare på eftermiddagen kom Sanna och Frasse med

sina föräldrar och fikade.

Och då fick Frasse leka med vatten och tänk så kul det kan vara.

Sätt på ljudet på eran dator så hör ni


plask plask plask ;)

****************************


Ja ni mina vänner nu är det bara 2 dagar kvar på denna månad

sedan är det 21 dagar kvar i augusti summa 23 dagar

kvar till min och Karin.A semester.

Dagarna går men nu är det segt.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin söndagskväll  



 


 
 
Ingen bild

Karin

29 juli 2012 19:43

Vilka härliga bilder.Hoppas att det inte kommer regn på dom.Inte så kul att tälta om det blir blött...
Hur skulle det vara om du delade upp städningen.Men ja jag vet,man vill bli färdig!
Tycker dagarna går såå fort men sista veckorna kommer nog att gå i snigelfart...till slut står vi på Arlanda! ha de´/kram

 
Ruth

Ruth

29 juli 2012 20:19

Vad Maja har blivit stora tösen, ååå så söt hon också, jag har noja på barn, hade jag inte varit i ofruktsam ålder så hade jag skaffat en liten bums !
Våran dotter med ½:a familjen åkte med sin husbil till Öland i gårkväll, väntar på en uppdatering på hennes blogg, men säkert så gick resan bra, men man kan aldrig släppa tagen hur gamla barnen en blir och oroar mig för allt som kan gå fel hehe.
Frans nöjer sig ännu med lite vatten på sin stol, men hur reagerar han annars för vatten ?
en härlig filmsnutt.
Varför göra så mycket varje dag när du vet att inte kroppen orkar med, dela upp det på flera dagar. Det är länge sedan du och Karin beställde resan, snart är ni där, veckorna går ju så himla snabbt.
Här kom en kort skur även i dag, men den var över på 0,0, men grått har det varit hela dagen, en stund tidligt på morgonen syntes solen till.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

29 juli 2012 23:24

Luften har gått ur mig och klockan är över 11 men jag vill tacka dig för omtanken. Jag vet hur gärna man vill göra fint men sen får betala med smärta. Nu har jag lärt mig att ta lite i taget det blev badrummet i dag.
Åska och störtregn här i går men dagen har varit lagom varm. Förstår att du räknar dagarna till du flyger iväg.
Vad goa småttingarna är man skulle alltid ha några omkring sig för bättre glädjeämnen finns inte.
Helgen har varit bra och i morgon får Leif besök igen.
Tittar du något på OS? Jag tittar på det som intresserar mig men Sverige har inte haft tur ännu.
Dags för sista hundkissningen sen blir det läsning. Håller på med Fyrvaktaren av Camilla Läckberg.

God nattkram och sov gott!

 
Bettan

Bettan

29 juli 2012 23:51

Men vilka härliga bilder å filmsnutten =) Blir ju riktigt glad.

Du måste vara rädd om dig vännen. Inte ta iså du får sådan smärta. Usch va jag känner med dig. Massor av styrka & värmande kramar

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

30 juli 2012 06:23

Så många fina foton på Maja och så stor hon blivit.
Härlig filmsnutt på Frans och så kul för honom att få plaska med vatten.
Nu är det inte långt kvar innan du får åka till värmen och ha det skönt
Ha det gott min vän
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

30 juli 2012 08:10

Åh så fina bilder :) och sött litet klipp ^^
Kul att du delar med dig! :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

30 juli 2012 10:13

Så fina bilder på Maja, dom växer så det knakar dom små, men det är en rolig ålder dom är i

http://prilyckans.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards