~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Cina - 25 mars 2012 17:25

Jag har ett träd utanför på allmänningen som jag går bet på.

Hoppas ni kan hjälpa mig.

KLICKBILDER

Vad är detta för träd???

Inga löv ännu bara dessa hängen.



Idag har det vart soligt men blåst lite kallt.

Fast i lä har det ju vart varmt.

Håkan har vart på tur idag han har vart fram o åter

till Katrineholm han körde en kille o tjej för de skulle titta

på ett hus som man kunde hyra.

Och det hade gått bra.

Inflyttning om några månader.


Måste visa mina mini påskliljor som jag köpte här om dagen

 

Dom är fina när som är så här små.

Massor av blommor o knopp är det oxå.  


Ni som undrar om det inte kommer några bilder på

Sanna från igår så kan jag tala om att

hon ville absolut inte åka ner på stan igår.

Och man vill ju inte tvinga ner henne.

Hon ville vara hemma och leka i det fina vädret.

Oh så fick det bli.


Nu önskar jag er alla en fin söndagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards