~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Cina - 24 april 2012 16:40

Ja jag var orolig i onödan men va tusan ska man tro

när det bara kokar i luftrören på Håkan.

Efter mycket tjat fick jag ju honom att ringa igår 

så nu har han vart där och det  var

INGEN LUNGINFLAMMATION

som tur var.

Snabbsänkan var helt Ok men han fick iallafall

penicillin DOXYFERM 100 mg som han nu ska äta i 10 dagar.

Och så fick han vattendrivande FUROSEMID 40 mg då han nu har

samlat på sig en hel del vätska i kroppen.

Hjärtat blir ju påverkat när han inte kan andas som han ska.

Men nu kan det bara bli bättre och hoppas han får orken tillbaks.

För han har just nu 0 ork hoppas han har lite ork tills på 

lördag för då skall vi på trevligheter berättar mer om det

i ett annat inlägg.

Om inte så får jag väl gå själv men det hoppas jag inte på.

TACK SARI FÖR ATT DU KÖRDE HÅKAN.
 


När Håkan kom hem tog jag cykeln och åkte ner till apoteket

och så köpte jag lite mjölk o så kom jag halvvägs hem

så kom jag på att jag skulle ju hämta ut Håkans jeans från

skomakaren som även lägger upp byxor m.m

Så det var bara och vända om och vilken tur jag hade som kom på det.

För skomakaren hade gjort sig illa och i tummen och

skulle opereras imorgon i Köping så då skulle det ju vara stängt.

Och vem vet när han kommer åter.

Han hade skurit av senorna i tummen igår och  vart upp till

akuten och de fick göra ett paket av tummen o så gips.

Hoppas bara att detta kan bli bra så han kommer tillbaks.


Soligt idag men för enstund sedan kom en riktig regnskur.

Men nu skiner solen igen.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdag em/kväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards