~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 24 januari 2013

Innehållet i paketet....

Av Cina - 24 januari 2013 16:30

Ja som jag skrev igår så tvättar jag ju alla mina kläder

som jag köper innan jag använder dom.

Tycker att det är olustigt att sätta på mig dom annars.

Är säkert en fixidé men jag såg att det var flera som gjorde det.

Här kommer bilderna på det jag köpte.

De är ej strukna ännu då det inte är riktigt torra.

KLICKBILDER

       

Bild nr tre visade jag er svart tidigare men jag tog en vit istället.

Och bild nr 4 är gammel rosa färgen är missvisande på min bild.

o den tog jag istället för en vit som jag hade visat er.

Men sommaren är ju inte här än på långa vägar så

jag hinner beställa mycket mer.

Jag gillar verkligen Cellbes de har fina kläder och

jag har ALDRIG skickat tillbaks något jag köpt där.

Och jag har nog handlat där i 25 år minst.


*************************************

Imorse hade vi åter en kall morgon med -19,7 grader.

Solensken idag på dagen men den värmer ju inte speciellt mycket.

Men graderna gick ju ner men nu stiger dom igen till kvällen o natten.


Idag tog jag o la mig under filten en stund.

Det var skönt för jag var sååå frusen.

Men jag känner mig sååååå LAT.

Håkan har vart till Dr idag och fått penicillin igen.


Önskar er alla en fortsatt fin torsdags em/kväll  

 
 
Ingen bild

karin Magnusson

24 januari 2013 17:35

Jätte fina kläder ska nog gå in o kika om jag ska skicka efter nåt...Jag har inte varit ut i dag för kallt, mina men är i dubbelstorlek får inte på mig stövlarna... Dr skulle ringa i morgon bitti...Ha det gott

 
Maria

Maria

24 januari 2013 17:50

Nya fina kläder är ju inte dumt, har aldrig handlat från Cellbes men kanske vore idé å kika. Härligt att må så gott efter din cirkel kan tänka mig att du har gott av det i flera dagar.
Önskar dig en skön dag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
ansepanse

ansepanse

24 januari 2013 17:53

jättesnygga är de :) vad bra att det alltid varit till full belåtenhet så att du sluppit skicka tillbaka, temperaturen sjunker här hos oss också nu
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Anna-Helga

24 januari 2013 18:45

Men åh den svarta var ju fantastisk! Snyggt det andra med men den svarta blev en klar favvo!

 
lillis

lillis

24 januari 2013 18:45

Så mycket fint du skickat efter och så kul att du är nöjd och belåten.
Kommer att bli kallt i morgon oxå, ingen höjdare
Ha det bäst min vän
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

24 januari 2013 19:14

OJ OJ så mycke snyggt, jag handlar också på Cellbes tycker att dom har bra grejor

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

24 januari 2013 21:18

Du kommer att bli såå fin;)Roligt att kunna se framåt mot värmen med lite nytt i garderoben.
Ja jag diggar inte den här kylan men det såg ut att bli bättre fram mot helgen...hoppas på det.
Inte behöver du känna dej lat för att du vilar en stund under filten...det är bara skönt!
Ha d bra/kram

 
Ruth

Ruth

24 januari 2013 23:18

Nu längtar du en mera till sommaren när du tittar på dina nyinköpta fina kläder, så roligt med nytt. Själv så dröjer jag med köp, efter påsken blir det att kämpa för att komma i mina som redan hänger och är relativt nya. Håller med dig Cellbes har mycket fint till ett bra pris.
Fasen så kyligt det är nu, tror snart det ger med sig, hoppas det, hälften att graderna kan räcka.
Kram min vän.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Anna Sevo

Anna Sevo

25 januari 2013 11:08

Hej och så underbart att läsa ditt inlägg om Cellbes. Vi bugar och bockar att vi får ha en sådan fantastisk kund som du. En riktigt trevlig helg önskar Anna på Cellbes

http://www.cellbes.se

 
Malin

Malin

25 januari 2013 15:01

Åh vilka fina plagg:) Du kommer vara så fin i sommar!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards