~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

FARMEN.....näääää

Av Cina - 29 januari 2013 13:55

Igår vart jag väldigt ARG när jag kollade på FARMEN

Vuxen mobbning på hög nivå tycker jag.

Dollan och Rimon är inga snälla människor tycker jag.

Visst det är ett spel men näääää fyfasiken så elaka dom är.

Tur att jag inte är med där för då vet jag inte vad jag gjort.

Detta program är det nog många barn som kollar på och åt dom

säger man att man INTE får MOBBA andra barn o.s.v

Och så visar dom vuxna som MOBBAR varandra.

Vad tänker barnen då...de får helt fel budskap.

Det e ju helt åt skogen fel.

Tycker att de beter sig väldigt illa.

Men jag måste ju fortsätta och titta naturligtvis.

Så man får väl vara arg en halv timma då.

Visst jag kan stänga av tv eller byta kanal men jag vill ju se oxå.

Många som kommer reagera på detta inlägg men jag bryr mig inte om det.

Lästa just på Lindas blogg att det kommer hända grejer i kvällens avsnitt.

Hoppas Dollan och Rimon blir straffade o får åka hem.



Ja och så började Familjen Annorlunda men nääää 

jag saknade verkligen Peter, Mirka och barnen.

Fam Wallquist är väl dom som livar upp denna omgång av serien.

Skulle inte dom vara med skulle jag absolut inte titta.

Jaha idag vart det bara klagomål men den som läser

min blogg får stå ut med det oxå annars sluta läsa.


Ikväll blire hemma gjord lasagne till mat.

Det var ett tag sedan vi åt det blev så sugen på det.

Annars blire bara pasta o köttfärssås det tröttnar man oxå på.

Svårt det här med mat ibland, man måste ju vara sugen på det man lagar

tycker jag för annars blire ju inte gott.

Solen tittade fram men den försvann som en avlöning.

Isigt och regnet hänger i luften.


Nääää nu slutar jag för idag.


Ny omröstning ute i högra kanten.


Ha en fortsatt fin tisdag em/kväll   

 
 
Anette

Anette

29 januari 2013 14:29

Hej tittar in till dig en sväng man måste få gnälla i bland & jag håller med dig. Nu tittar inte jag på farmen dock men har hört från andra i stället. Har börjat blogga på min vanliga blogg igen trivdes inte så bra med den andra. Här har det snöat hela dagen nästan & det är så slaskigt ute blir inte kul om det fryser på. Ha en bra eftermiddag.

http://torpforsnettan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

29 januari 2013 17:16

Som du såg reflekterade jag över Farmen igår...ändå tittar man...inte varje kväll men ändå.Undrar hur det känns att se sig själv på TV o se alla elakheter...el kommentarer från arbetskamrate,släkt o vänner.Fast dom kanske är sådana elaka personer så deras omgivning inte reagerar.
Mätt i magen av tunna fläskpannkakor o ostsmörgås.
Ska på möte med teatern ikväll.Ha det bra i vinterkvällen/kram

 
ansepanse

ansepanse

29 januari 2013 18:53

tycker också bäst om familjen Wallquist, mamman är så snäll och go´ tycker jag, Farmen tittar jag inte på
här har det regnat idag
Sv: tack snälla vännen <3
bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

29 januari 2013 18:58

Håller med dig till fullo ang. Farmen, jag blir så arg hal lust att sparka ner dem från mysbryggan, men jag kan inte låta bli att titta heller. Tycker att Farmen som var förut var mera seriös och inte en sådan här ondska. Jo, vill minnas att det var intriger även då, men inte på denna nivån.
Jag tittade även på Familjen annorlunda, får se hur den blir vad det lider.
Här har det regnat hela dagen med några + grader, så jädrans trist.
Önskar er en mysig kväll/
Kramelikram..

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

29 januari 2013 19:07

Blev oxå så förbaskad när jag tittade på Farmen i går, mobbning på hög nivå. har varit in och läst hos Linda så nu får vi se vad som händer och sker
Även jag tittade på familjen annorlunda
Ha en mysig kväll
Kram vännen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

30 januari 2013 06:44

Håller med dig och därför ser jag inte heller detta program. Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

30 januari 2013 12:48

Sv: det tar nog några dagar till innan jag känner mig bättre, tack snälla för att du bryr dig
bamsekramar och en fin dag till dig <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

annemon

30 januari 2013 15:56

Hejsan det var ett tag sedan,håller med dig om farmen men som tur var lämnade dom farmen,så klart att man vill följa detta men helst utan elakheter.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards