~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 14 mars 2013

Kall dag......

Av Cina - 14 mars 2013 17:06

 

Fin bild tycker jag........


Imorse var det -17 grader här ute på stäppen.

Tycker att nu räcker det med kyla eller går vi mot en ny istid.

Jag är verkligen såååå trött på detta väder och jag längtar verkligen

efter VÅREN men jag är nog inte ensam om att göra det.

Vi kommer säkert inte få någon VÅR utan det blir sommar på engång.

Åter igen blir vi snuvade på en årstid.

Ja det är ju bara mina spekulationer.

Tur är det väl att man har sin resa att se fram emot

men det är ju långt till augusti.

Men det går ju fort vi är ju redan i mitten av mars.

Och snart är det april och då blir det STOR SEANS 

det ser jag verkligen fram emot oxå.


På måndag skall jag klippa mig ska bli riktigt skönt att få

av sig lite hår igen.

Håkan mår inte alls så bra det bubblar i hans luftrör

och han är totalt orkeslös.

Men har nu fått tid på medicin den 9/4 vilket jag

tycker är kanon bra att hans läkare remitterade han dit.

Ja det har ju inget med hans förkylning o göra

utan det är andra saker.

Så vi får väl se vad de kommer fram till.

Ikväll blir det Farmen och Sofias Änglar.


Ja nu önskar jag er en fortsatt fin torsdagskväll  

 
 
Ingen bild

Karin

14 mars 2013 18:09

Visst är det otroligt att det är sån kyla på nätterna.Fast det blir ju OK under dagarna.Nog längtar man till resan fast först hoppas jag att vi får en fin sommar:)Vi har ju iaf lite inplanerat.
Skickar med kryahälsningar till Håkan.Hoppas du också är på G att bli frisk/kram

 
Ingen bild

Hulda

14 mars 2013 18:43

Nu är Hulda här igen. Tänkte bara se vad fru Johansson haft för sig idag då? Hoppas maken blir frisk och att de kommer fram till vad han lider av. Hoppas du får ordning på din spis snarast också.
En hälsning från gamla tant Hulda

 
Ruth

Ruth

14 mars 2013 18:59

Kylan har bitit sig fast rejält över landet, måste den snart ge vika, redan -12 här, i natt var det -25, men denna kylan är inte ovanlig här uppe, så jag är inte bestört.
Våren kommer snart vännen, när den väl kommer smygande så går det snabbt.

Hoppas att Håkan snart får må bättre, jobbigt när det väsnas i luftrören och andningen är påverkat. Att han skall få vänta tills den 9 april innan han kommer till medicin tycker jag är en lång tid.

Har du hittat en ny frissa som skall klippa dig, eller fick du en tid hos den du nu har varit hos några gånger ?

Skall också se dessa 2 program i kväll, Antikrundan får Arne spela in. Det är för många program nu som krockar.

Önskar dig en fin kväll / kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

15 mars 2013 06:39

Ännu en fin bild som du bjuder på.
Här har du en till som är väldigt trött på detta väder, verkar som vi går mot en ny istid.
Hoppas att Håkan snart blir bättre och vad skönt att han fick komma till läkare.
Önskar dig en bra fredag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

15 mars 2013 11:15

här har vi det också riktigt kallt och snö säger de ju ska komma i början på nästa vecka, riktigt mycket dessutom :(
stackars Håkan, det där låter inte bra
önskar dig en fin fredag - kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

16 mars 2013 11:27

Skönt att bli av med lite hår :) Behövligt ibland!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards