~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

Väntar ännu......

Av Cina - 26 mars 2013 17:08

 

Idag får ni denna bild och njuta av.......

Inte har min diabetessköterska ringt idag heller.

Nu är det ju inte livsviktigt men bara principen att inte ringa

gör mig vansinnig mycket dåligt.

Tänk om jag nu hade funderat över min medicinering.

Men men det ska jag nog säga om hon ringer.

Säger dom en tid så tycker jag nog att de ska försöka hålla det.

Om inte annat höra av sig senare.

Idag har jag försökt baka Jitterbugg (kakor)

Men det gick inte så bra.

Vart pannkaka av alltihopa.

KLICKBILD

 

Detta är min älsklings kaka, mamma bakade

alltid dom till mig till jul.

Nu skulle jag prova men näääää inte vart det som mammas.

Men jag ska prova igen när nya spisen kommer.

Tror att det var något fel på marängen.

Jaja dom gick o äta iallafall.

Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll  


 
 
Ingen bild

Karin

26 mars 2013 17:28

Men du är väl för envis...vänta med baket tills nya spisen är på plats.Då jädrar ska du se att det blir lyckade bak:)
Har diabetes-ssk tappat bort dej??Konstigt!Du får ringa igen...bara för att fråga"har du glömt mej"??
Du ha en bra kväll!Jag har tvättstugan/kram

 
Ingen bild

Lena S

26 mars 2013 17:45

Klart dom ska höra av sej som bestämt. Man ringer ju för att man vill nåt...
Jitterbugg bakade jag en gång för längesen. Lite krångliga men supergoda.
Ha en bra kväll.
Kram

 
gerty

gerty

26 mars 2013 18:44

Oj så vackert det blivit här då, tråkigt när dom inte ringer det kan ju vara viktigt

http://bloggplasten.se

 
Malin

Malin

26 mars 2013 19:11

Riktigt dålig stil att inte ringa då dom sagt att dom skall det, som du säger du kanske hade undrat över något viktigt! ...
Fint du fått här inne.
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

26 mars 2013 19:13

håller med om att det är slarvigt och nonchalant att inte ringa upp
vilken fin bild du bjuder på
en fin kväll till dig också vännen
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
lillis

lillis

26 mars 2013 19:14

Vilken vacker bild du bjuder på.
Tycker att det är dålig stil att inte höra av sig som dom lovat.
Kakorna ser goda ut, kanske får du en ny spis till Påskpresent
Ha en skön kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

26 mars 2013 19:26

Hur kan bara sköterskan strunta i att ringa, ring i morgon och ge dem en avhyvling. Fula är dem inom sjukvården, men bilden du har satt in i dag var väldig fin som alltid. Är så glad, har klarat besökt många av er i dag och skrivit en kommentar, detta är inte klokt så svårt det är.
Hoppas du får en fin kväll tror att du liksom jag skall se det sista avsnittet av ”Familjen annorlunda” kl.20 Så många nya serier på gång, och allt samtidligt kl. 20, så irriterande. Kakorna blev säkert goda även om dem inte blev perfekta, det är inte utseendet som räknas, det har vi ju lärt oss eller hur ?
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

26 mars 2013 20:10

Riktigt vacker bild!

Dålig stil att inte ringa som utlovat!!

http://www.henrikolsson.eu

 
Margit

Margit

27 mars 2013 10:45

Håller med..dåligt att hon inte ringer och info om svaret...när hon lovat att meddela.
Förstår att du NU äntligen fått en NY spis..som fungerar att baka i. Skönt efter allt strul du haft!!!
Önskar dej en fin Påskvecka!!! Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards