~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

En dag som alla andra......

Av Cina - 9 maj 2013 17:29

 

Idag får ni titta på denna bild......och ju mer ni tittar ju mer ser ni....   


Ja idag är det helg igen men för mig är det en dag som alla andra dagar.

Känner inget speciellt för denna dagen.

Nykterhetensdag jaaaaaa men jag är nykter varje dag.

Då jag inte gillar varken vin, öl eller brännvin.

Jag är inte absolutist men när man inte tycker det är gott

så finner jag ingen anledning till att dricka bara för att.


Inget regn har kommit förrän nu vid 17 tiden.

Kom bara en liten pytte skur.

Igår kväll kom det regnskurar men gör ju inget om

det regnar på nätterna bara det är sol på dagarna.

Var någon som frågade hur mycket tatueringar jag skulle göra.

Mitt svar blir att det kommer aldrig att blir klart

man hittar hela tiden på nya motiv att göra.


Idag har jag tvättat o donat lite.


Och nu skall jag inte svamla mera.


Önskar er alla en fortsatt fin Kristihimmelfärdsdag/kväll  


 
 
Ingen bild

Tant Hulda på besök

9 maj 2013 17:48

Jag blev förtjust i det där ögat på handen. Vore inte det bra Cina att ha ett extra öga att se med ;)(skrattar).
Folknykterhetens dag i dag och det berör mig inte. Jag är nykter för det mesta även om jag tar ett halvt glas vin ibland. Ett halvt glas av den anledningen att jag inte tål rött vin men tycker det är gott och fuskar alltså. Nää, någon alkis blir jag aldrig tack och lov.
Ha en bra dag min vän och njut av våren.
Kramen !!

 
lillisl

lillisl

9 maj 2013 18:34

Vacker bild med massa djur
Jag berörs inte heller av dagen, jag tar mig ett glas vin någon gång i månaden sedan får det vara bra. Hos mig har det inte kommit något regn i dag men det hinner nog att komma
Ha en bra kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

9 maj 2013 21:17

Denna dag...en i raden av alla arbetsdagar(13-21).Hade lite "lyxfrukost"m.Putte o.Emma på fm innan de drog iväg till Stockholm med Globen som slutstation o.Canada-matchen
Kom en liten skur när vi åt kvällsmat annars sol o moln o sol o...
Ha en trevlig helg,jag jobbar:)som vanligt.Nej förresten,ska på konfirmation på lördag/kram

 
gerty

gerty

9 maj 2013 21:23

Häfftig bild, blandat väder idag, och alla dagar som skall firas det hoppar jag över

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

10 maj 2013 00:03

Det är så många firardagar så man tar inte många på allvar, bara dem stora som jul, påsk osv, inte dessa fjantiga dagar som det dräller av.
Jag tog ett glas vin till maten i dag, tar ett glas bara till mat, aldrig annars. Regn ½:a dagen i dag, men det behövs för att grönskan skall explodera.
Önska er en finemang helg/ kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

10 maj 2013 11:17

vi firade heller ingenting, jag är också alltid nykter bara för att jag valt det, jag är helnykterist men ändå inte tråkig om nu någon skulle tro det :)
tatueringar blir man väl aldrig mätt på :)
önskar dig en fin fredag vännen
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

10 maj 2013 20:11

Såg gårdagen som en vanlig dag jag också, visst att T var ledig så det var skönt :)
Men jobben på gården fortsätter oavsett helg eller vardag :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards