~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 9 juni 2013

Mår så där idag......

Av Cina - 9 juni 2013 16:56

 

Idag får ni denna bild och titta på.....


Usch vilket åskväder vi hade här imorse det hoppas

jag vi slipper ha igen.

Det slog ut strömmen och ett hus började brinna efter att åskan slagit ner.

Jag är himla åskrädd även om jag bor i stan.

Vill inte se blixten o ej heller höra mullret.

Fast idag så sprakade det i hela luften fytusan va läskigt det är.


Var över en sväng till Patrik och kollade i P&B LOPPIS idag

de hade smyg premiär idag.

Ja min son o en kille till har/ska öppna loppis.

Fanns mycket smått o gott där.

Köpte mig en väggljusstake för 20:- billigt o bra.


Har haft känning av UVI sedan imorse det är inte skönt

om jag säger så.

Får se om det är det eller inte, väntar tills imorgon iallafall.

Ibland känns det som så fast det är negativt när man tar prov.

Ja ja nog om det.

Huvudvärk har jag oxå har tagit tablett o hoppas att det går över.


Ja gjorde en rabarberpaj (smulpaj) idag o den var kanongod.

Knäckig uppepå precis som de ska vara (enligt mig)


Nu skall jag krypa upp i soffan o dra filten över mig.


Önskar er alla en fortsatt fin söndag  

 
 
lillis

lillis

9 juni 2013 17:38

Jag var också skiträdd när åskan gick.
Låter inget vidare med UVI drick Tranbärsjuice det brukar hjälpa.
Så kul att gå på loppis.
ha det bäst vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

9 juni 2013 21:23

Vaknade i morse av regn o åska men det var bara att vända på sig o somna om...o sen kom solen.Hann med ett motionspass på fm innan jobbet.Varit i Kolbäcksparken på raggarträff med våra boende.Tvillingarna stod för musiken,vilket ös!En hellyckad em:)Tacksamt jobb man har/kram

 
Ruth

Ruth

9 juni 2013 23:17

Så fin bild där älvorna dansar i morgondimman, super fin!
Kul att dem har startat med loppis, det är inne med loppisprylar nu, är det en loppis ditt folk kan lämna in saker till, eller samlar dem själva allt som skall säljas? Kul att du hittade en väggljusstake du gillade och som följde med hem.
Hoppas du inte får igen den jobbiga UVI, försök med att smörj med 1% Hydrokortison salva, kommer du ihåg förra gången jag skrev om detta i dina kommentarer när du hade besvär.
Må så gott och var rädd om dig ♥

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

12 juni 2013 17:39

Vilken härlig bild detta inlägg har :)
Kul med loppis, sånt är ju bara så skoj tycker jag!
Vi har också haft mkt åska, och usch vad det både hörs och syns här i skogen, ingen höjdare alls!
Tråkigt med känningar av UVI , hoppas du slipper´t!
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards