~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 14 juli 2013

Två stora sjöodjur.......

Av Cina - 14 juli 2013 16:35

 

Här får ni en underbart vacker bild..........


Ja jag lovade ju att ni skulle få se en blid på två

sjöodjur som var i poolen igår.

KLICKBILDER

Håll till godo hahahahaaaaa.

 

Idag är det skitkallt man fryser.

Massa kläder på sig usch gillar inte denna

omställning som blir i temperaturen.

Imorse spöregnade det fast jag satt ute o virkade ett tag.

Så nu är väskan/kassen färdig.

Detta blir Saris (sonhustrun).

 

Jag har beställ gran till en som jag hoppas

kommer imorgon eller på tisdag.

För jag måste ju även ha en själv.

Men nu beställde jag det garnet som ska vara.

Detta är lite lite för tunnt.

Men det funkar iallafall efter det jag fick 

göra om mönstret lite efter mitt egna huvud.

Vad gillade ni den????


Idag har min bror och hans familj åkt 

till Side i Turkiet även min syster och hennes man.

Ja dom är på samma ställe men ej på samma hotell.

Dom åkte ej heller med samma flyg.

Avundsjuk........ jaaaaaaa det är jag verkligen.

Men Karin o jag har vårat kvar eller hur Karin.......


Nu skall jag kolla efter biljetter till tåget

till o från Stockholm när vi ska på Pride festivalen i augusti.


Önskar er alla en fortsatt fin söndag  



 
 
Ingen bild

Hulda igen

14 juli 2013 17:28

Det ser skönt ut med den svalkan så hett som det var. Vi har ett ganska skönt väder här idag också - en sol som tittar fram lite då och då, 24 grader varmt och en svag bris som gör att det inte känns kvavt.
Jättefin västka har du knåpat ihop. Du är jätteduktig. Gillar färgen också ...
Ha en fortsatt bra kväll.
Kram härifrån

 
Ingen bild

Lena S

14 juli 2013 18:20

Väskan blev jättesnygg.
Kram

 
Ingen bild

tiina

14 juli 2013 18:54

Jättefin väska Carina...;-)....men hur kommer väskan du beställt gran till att se ut? hihi..ha en skön kväll....kram

 
Ingen bild

tiina

14 juli 2013 18:57

Vill bara förtydliga att jag verkligen tyckte om väskan...såg lite konstigt ut det jag skrivit :).... Skulle vara blink,blink...;)

 
lillis

lillis

14 juli 2013 20:18

Så skönt det ser ut när ni ligger i poolen och plaskar.
Väskan blev kanonsnygg, så duktig du är.
Ha en bra kväll
Kram vännen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

14 juli 2013 21:39

Väskan blev ju skitsnygg!Fast det såg lite konstigt ut från början..
Ja du,snart är det vår tur att packa väskan mot varmare bredgrader;)men nu ska jag avverka två dagar på Västkusten med jobbet.Åker tidigt imorgonbitti med en av våra brukare+några till från andra boenden här i stan.Ha det så bra så höres vi under veckan/kram

 
Ruth

Ruth

15 juli 2013 10:28

Oj så mysigt ni har det i vattnet, ingen dålig investering på sommaren. Här kommer det nog regn snart, blåsigt och megagrått ute med bara 17*, en stickardag för mig. Jag har repat upp mitt projekt som jag har jobbat med i 2 dagar, hittade ingen logik i mönstret så det tog för mycket tid att klura, har på börjat något annat.
Väskan blev toppenfin, men den du visade upp på FB är nästan ett strå vassare, fina båda och väldigt användbara, har du virkat i bomullsgarn?
Önskar dig en fin dag!
Kram vännen ♥

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

15 juli 2013 10:35

åh vad skönt det ser ut :) där har ni det verkligen gott
vad fin väskan blev, Sari blir nog superglad över att få den, vilken färg ska du ha på din?
ja, du och Karin har ju er resa kvar sedan när de andra redan kommit hem
här är det också riktigt kyligt idag
bamsekramen vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Corina

Corina

16 juli 2013 18:03

Väskan blev superfin ! Jo vädret är verkligen lynnigt denna sommar måste jag säga och det blåser så vansinnigt hela tiden, i alla fall hos mig. Och blåsten är jobbig, får sån huvudvärk om jag är ute i blåsten någon längre tid. Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

19 juli 2013 15:17

Åh vacker bild även här i början, helt magiskt!
Hehe härlig bad bild, förstår att det var skönt :)
Väskan vart super fin, duktig du är, som alltid!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards