~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 17 juli 2013

Så här vart den......

Av Cina - 17 juli 2013 17:02

Idag får ni titta på denna bild.........


Ja  idag vart Sannas lilla väska/kasse klar.

Förstår om hon ville ha den snabbt ;)

KLICKBILD

 

Så här vart den iallafall har bara gjort ett längre band 

till den då jag tror att detta på bilden blir för kort.

Även detta garn är kabeltvinnat bomullsgarn som är lite glansigt.

Det fick bli randig men jag tycket den blev fin.

Och jag hoppas Sanna tycker det oxå.

Flera har frågat om jag tar emot beställningar men svaret är NEJ.

Då blir det ett måste och jag orkar inte ha måsten utan vill bara

göra handarbeten när jag känner för det.

Och just nu är jag nog inne i en period då jag känner för det.

Jag vet ju att jag kan tröttna när som  helst o då lägger jag undan det.

Men det kan man inte om man tar emot beställningar.


Idag har vi haft strålande sol men tror att det drar ihop sig 

till åska o regn, fast det hoppas jag ju inte.


Önskar er alla en fortsatt fin onsdagskväll  

 
 
lillis

lillis

17 juli 2013 17:14

Så fin Sannas väska blev, vad duktig du är att virka.
En kanon fin bild du visar
Ha en skön kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

17 juli 2013 18:06

Så vacker bild här överst, den skulle bli fin som en topp. Fin blev också Sannas väska, nu jobbar du flitigt. Handarbete i alla dess former är rogivande och roligt.
Själv så stickar jag och repar upp, ger snart upp, tappar sugen när det bara jäklas.
Sticka/virka på beställning är inget att anamma, då försvinner det roliga och man blir pressad att hålla på. Här har vi nog sommarens varmaste dag, sol från en klarblå himmel, fortfarande 27* i skuggan trotts att kl. är 18, ingen rolig natt väntas.
ღ Kramen ღ

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hulda här igen

17 juli 2013 18:26

Du har verkligen skapat en snygg och användbar väska. Tummen upp för dig. Beundrar att du orkar i värmen. Här ha plockats jordgubbar på morgonen och storhandlat på eftermiddagen och stekt mängder av kantareller. Trött blir man men njuter av sommaren gör jag. Tänk om alla i södra europa skulle klaga på värmen då hann de inte göra annat. Nej, vi skall vara glada för den värme och sol vi fått nu.
Kram vännen min !!

 
Ingen bild

Karin

17 juli 2013 23:33

Hos dej går det undan...redan färdig med Sannas väska:)Den kommer hon säkert att gilla så söt som den blev.
Ännu en arbetsdag avklarad...1,5 vecka innan nästa semesterledighet.Då ska vi ut o roa oss igen.En kul grej at se fram emot.Nu är det snart sovdags/kram

 
ansepanse

ansepanse

19 juli 2013 10:23

åh vad fin den blev, jag är övertygad om att Sanna kommer att älska den väskan :)
jag förstår dig, även om man tycker om att virka så vill man ju bara ha det som ett tidsfördriv, beställningar blir måsten
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

19 juli 2013 15:15

Åh vilken vacker bild i början du visar idag!
Och super fin väska du virkat , den kommer hon bli glad över! duktig du är!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards