~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 24 juli 2013

Skapat en tsunami......

Av Cina - 24 juli 2013 23:30

 

Idag får ni denna bild o titta på.


Ja idag skapade vi en tsunami här på Bäckby.

Vi hoppade ner i poolen 3 personer o just då vart det en

våga som inte var meningen.

Poolen var kall idag bara +20 litet plask extra.

Och våran pool står lite lite snett o det ska den ju inte göra.

Men nu vart det så.

Och rätt som det var när vi satt där o vågen kom så sköljde vattnet

över kanten o det var som jaaaaa gud vet vad o ingen

reagerade utan vi satt bara o titta hur vatten sköljde över gräs mattan.

Men sedan så lyfte vi upp kanten och så började vi gapskratta.

Det är sånt som händer o vi fick oss ett gott skratt.


Var mart o skönt idag.

Cyklade på förmiddagen till Dollar Store och handlade

lite skurmedel och after sun.

Var igentligen ute efter garn då våran garn affär har semesterstängt

till den 1 augusti o jag vill ju ha garn NU.

Ska ju starta upp mitt nästa projekt få se om jag

kanske hittar garn imorgon när vi ska ut o handla lite.


Önskar er GOD NATT hoppas ni får sova.  


 
 
Gubben

Gubben

25 juli 2013 07:55

Det måste sett härligt ut med tsunami varningen :)!!
Sitter just nu o tittar på nyheterna på fyran samt väntar på att resten av familjen ska vakna.

http://mhats.blogg.se

 
lillis

lillis

25 juli 2013 07:58

Vilken söt och fin bild.
Kan tänka mig att ni fick ett gott skratt när denna våg av vatten sköljde över gräsmattan.
Hoppas att du får tag i garn
Ha en bra dag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

25 juli 2013 09:40

Vilken tur att det inte var på "riktigt"...men ni fick skratta o det är bra:)
Ny o fin header o en sagolik bild.
Ha en bra dag/kram

 
Ruth

Ruth

25 juli 2013 15:22

Jaha, det var det som framkallade tsunamin, jag trodde att den hade gått sönder med vatten över allt, ja, så det kan bli. Gräsmattan blev ju vattnad och glad för detta missöde och ni fick ett gott skratt, det förlänger livet :-)
Vi fick ingen rolig natt, känner mig trötter i dag.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

26 juli 2013 10:48

:) det hade jag velat se :) hur mycket vatten innehåller din pool?
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

30 juli 2013 09:39

Härligt att kunna ligga och bada :D måste kännas som ett riktigt bra köp den dr poolen :)
kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards