~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2013

"kurridutt" klänning.......

Av Cina - 28 augusti 2013 14:29

 

Idag får ni ta dela av denna bild.......


Jaha då är väskan packad o klar bara medicin o hygienartiklar som ska ner.

Har strukit kläder idag men va tusan dom är ju skrynkliga när jag kommer ner.

Är ju så att jag har en ganska så stor väska och ställer jag

den nu upp så ligger allt på ena sidan även om jag spänner fast det.

Jaja jag vet iallafall att jag strukit de.

Det behövs inte så mycket kläder för man går i baddräkt det mesta av tiden.

Är ju bara på kvällen när man går ut o äter som man ska ha något på sig.

KLICKBILDER

   

Ni ser det finns mycket plats kvar, men kan vara bra

att ha utrymme tills man ska hem igen som ni kanske förstår.


Brosans fru kom hem från turkiet i söndags och då 

hade hon köpt denna "kurridutt" klänningen till mig som jag hade beställt.

    

Så den kommer jag att ha på mig när vi flyger ner.

Och jag lovar att ja minst kommer köpa 2 st till fast i andra färger.

För dom är snygga och såååå sköna.

Kommer bli en av mina favoriter.


Solen skiner och det är varmt o skönt ute.


 

Ja ni ser det minskar för varje dag   


Nu önskar jag er en fortsatt fin onsdags em/kväll  



 
 
Ingen bild

Karin

28 augusti 2013 21:53

Kurridutt-klänningen är jättesnygg...kanske följer det med en i min resväska också;)
En arbetsdag kvar...sen är det fredag/kram

 
ansepanse

ansepanse

29 augusti 2013 10:25

vilken superfin klänning :) så nu har du nästan packat klart och imorgon far du alltså iväg, nu önskar jag dig en superfin semestertripp och hoppas att du kommer att få njuta av varmt och skönt väder och många bad
bamsekramarna vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
lillis

lillis

29 augusti 2013 11:47

Fin bild som alltid.
Kurridutt- klänningen är super snygg och den blir sval och skön att ha i Turkiet.
Ha en bra dag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

29 augusti 2013 22:43

Gillar din ny fådda klänning, hoppas du kommer att trivas i den, annars så finns jag här. Det är precis vad som behövs i din resväska, saknas något så går det att köpa billigt där.
Ha en riktig trevlig resa, bara njut och må gott.
Kram både till dig och Karin.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

6 september 2013 17:25

Åh vilken fin "kurridutt" klänning :) ser jätte skön ut!
Smart att inte packa så mkt, kan dessto mer följa med hem ;)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards