~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 26 september 2013

Klippt och färgat håret idag.......

Av Cina - 26 september 2013 17:28

 

Idag får ni ta del av denna vackra indianska.........


ja imorse fick jag för mig att jag skulle klippa mig kort kort kort 

och sagt o gjort så kom Sari och Frasse och hämtade mig vid 9:40

för att jag skulle vara först när dom öppnade på drop in.

Och det vart precis som jag ville ha det.

Men oj så grå/vit jag vart i håret o då blir man ju sugen på att färga det.

Nu när det är höst o mörkt ute då vill man ha lite färg.

Men jag velade fram och tillbaks men köpte iallafall färg.

Mörkgrått köpte jag för att jag vill inte ha det där fula gråa i botten

sedan när det växter ut.

Finns inget fulare när det är grått i botten.

Ja som sagt jag tog mig mod att färga håret och det vart bra.

Och ni som tror att ni ska få se en bild kan känna draget ;)

Det blir ingen bild......

Men en bild på frisyren kan ni få se, jag har bara lite mer lugg och mörkgrått.

 

Lättskött är det och det passar mig verkligen då jag inte orkar hålla

på med håret så mycket.

Har förut lagt ner massor med tid på håret men nu vill jag att

det sa gå fort och fixa till.

Snart drar man ner en mössa över huvet i allafall.


Imorse vart det vitt på gräset ute och det var kallt till tusen.

Tog fram min vinterjacka o det satt inte ivägen när vi var ute.


Önskar er en fortsatt fin torsdagskväll  


 
 
ansepanse

ansepanse

26 september 2013 19:26

vilken snygg frisyr, och lättskött, själv har jag mer än axellångt hår, är lite trött på det ibland men är lite rädd för att klippa av det också, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra
kramar och en fin kväll till dig

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

26 september 2013 22:51

Trots avsaknad av bild tror jag alldeles säkert att det blev bra.Jag varr också o fixade till håret.Blev inte så mycket klippt bara putsat i nacken,runt öronen o luggen.Sen blev det färg,i 3 olika färger.Jag blev väldigt nöjd:)
Fasiken så kallt det blivit.Så nu hänger det en ny vinterjacka igarderoben.Den blev röd med päls runt luvan!Men usch så tung o bylsig...jaja blir bara att vänja sig...
Jobbarhelg väntar.Imorgonkväll ska vi gå o lyssna på Sten §Stanley.De börjar sin turne´här på Forum.På lördagkväll ska vi åka o fira mormors kråka;)
Ha en skön helg/kram

 
lillis

lillis

27 september 2013 06:44

Fin bild som alltid.
Vilken snygg och tuff frisyr du skaffat, färgen blev jättebra.
Nu är det kallt som sjutton så nu är det bäst att klä sig ordentligt
Ha en bra dag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

29 september 2013 11:36

Härligt med en frisyr som både är fräck och lättskött :)
Super ju
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards