~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

Nu är jag ARG........

Av Cina - 21 februari 2014 16:44

 

Idag får ni titta på denna färggranna bild........


Ja nu är jag så FÖRBANNAD åkte ut i detta skitväder som var idag

för att hämta ut mitt garn som jag hade kvar.

Och så hem o satte mig och virka och hade virkat 9 långa varv så

tyckte jag att det var färg skillnad men det skulle det ju inte vara

för det var samma färg och parti som jag lagt undan.

Men unga damen hade gett mig fel påse med grått garn

så jag ringde dit o sa att jag måste nog fått fel påse.

Då kollade hon upp det och mycket riktigt där ligger mitt garn.

Så nu är det väl någon annan stackare som får ta dessa o ett öppnat

nystan hur hon gör med det får stå för henne.

KLICKBILDER
 

Ser ni skillnaden så kan man ju inte ha ett plagg.

Ja sa till henne att jag tänker inte betala för det nystanet

då sa hon nej det är ju jag som gjort fel så det behöver du inte.

Sedan var det ju garn rea så jag köpte 14 nystan.

 

Garnet heter SYREN och är ett härligt garn.

Vad jag ska göra av det vet jag inte men det 

räcker ju till något iallafall.

Om inte annat är det bra att ha garn hemma när andan faller på.


Och massor med snö hade vi fått under natten igen fytusan 

vi fick pulsa fram i morse vart nog 1,5 dm var helt våt om fötterna

fast jag hade vinterstövlar på mig.

Våren den försvann som en avlöning *bläääääää*

 


Nu skall jag sluta klaga.


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll  

 
 
Lillis

Lillis

21 februari 2014 18:51

Mycket fin bild.
Visst ser jag skillnad på garnet och så kan du ju inte ha det, förstår att du blev förbaskad.Så fin färg på det nya garnet du köpt
Under förmiddagen så vräkte snön ner och framåt lunchtid så började det att regna
Ha en bra och skön kväll min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kkarin

21 februari 2014 19:00

Det var ingen rolig dag :( Usch för att sitta o repa...men som sagt man kan inte ha färgskillnad. Blir det en tunika till ,kanske?
Sov fram till 13 sen har jag kollat på OS.Skulle egentligen gått ut o fått frisk luft men USCH för blaskväder!! Kl 21 är jag på g.igen/kram

 
ansepanse

ansepanse

22 februari 2014 11:31

jag skulle också blivit jättearg, och självklart skulle du inte betala för det där nystanet
vilken vacker blå färg :)
snö, usch, nej här har vi inte någon
bor du i ett sådant hus? har du i så fall både nedre och övre våningen? du hör vad nyfiken jag är :)
önskar dig en fin lördag
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

22 februari 2014 11:52

Åh nej vad tråkigt, förstår att du vart arg och irriterad över hennes "snesteg" , tänk om du bara fortsatt utan att sett det , nej tur du upptäckte det relativt tidigt!
Jätte fin färg på garnet du köpt, blir nog ngt fint utav det!
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

22 februari 2014 23:14

Man blir ledsen när man inte får samma färgbad på garnet, tur att du uppmärksammade det snabbt. Skall bli intressant att se vad du skall göra av det nya garnet, gillar färgen, en underbar sommarfärg.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards