~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 28 februari 2014

Hur tänkte jag nu.......

Av Cina - 28 februari 2014 16:41

  

Idag får ni hålla tillgodo med denna bild..........


Ja hur tänkte jag igentligen när jag beställde garnet.

Det står 950 gr och jag beställer 15 nystan och det blev ju inte så bra.

För varje nystan är ju på 50 gr och jag tänkte hur i herrans namn ska detta bli.

Hade ju köpt alla som fanns på den webbutiken.

Började söka igen på nätet och hittade en affär som hade men frågan var ju om

det hade samma färgbad som jag hade.

Men jag mailade och frågade och kan ni tänka er att det var samma färgbad.

Skyndade mig och beställde många flera nystan så nu ska det banne mig räcka.

Satt och tänkte igår kväll när jag virkade att det var så odrygt för vipps

så hade jag virkat upp 50 gr.

Ja man ska ju har lite tur i livet oxå eller hur.

Nu kan jag fortsätta virka och slipper tänka på garnet.

Jag tog en bild idag men det är väldigt svårt att få färgen att stämma.

KLICKBILD

 

Här ser den rosa/lila ut men den är ju nougat brun.

 

Ni kan ju se själva vilken skillnad det är på färgerna.

Det är alltså denna färg det är på garnet.

Ja vi får se om denna kommer att användas eller om den blir

hängandes någonstans.

Känns tjock och tung men kanske blir ett annat när den kommer på.


Ikväll börjar Let´s Dance igen och det ska bli så kul att

följa med alla dansare.

Spännande blir det.


Angående farmen så hoppas jag verkligen att Janne kommer tillbaks.

Ja ja det är min önskan.


Önskar er en fortsatt fin fredags em/kväll  



 
 
Malin

Malin

28 februari 2014 18:00

Hihi inte lätt att vara alert i knoppen alla tillfällen ;)
Skönt det fanns mer att beställa! :)
Jätte fin färg!
Önskar er en fin helg.
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Lillis

Lillis

28 februari 2014 18:37

Vilken tur att du fick tag i mera garn.
Så långt du hunnit på din virkning.
Ska bli så kul att titta på Let's Dance i kväll
Ha en bra och skön kväll min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

28 februari 2014 19:23

vilken tur att du fick tag i garn med samma färgbad, skönt
vad mycket du redan virkat
Sv: nu har jag precis bada bastu och ska snart fixa till kvällsfikat så det är klart till Let´s dance
önskar dig en fin kväll
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

28 februari 2014 23:07

Snacka om tur i oturen;)
Jaha nu har premiären för Let´s dance varit...storfavorit Benjamin och bloggerskan?? ikvällens program...men man vet aldrig när det får gå några program o den värsta nervositeten lagt sig.Kul iaf att följa.
Imorgon blir det jobb 645-15 sen ska Tina o jag gå på Bishop o ta en öl.Pia är barnvakt så det blir ingen dans den här veckan.
Ses på måndag;)kram


 
Alina

Alina

1 mars 2014 11:43

önskar jag kunde sticka och virka, verkar svårt!

http://torstenz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards