~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 5 mars 2014

Så sant........

Av Cina - 5 mars 2014 17:11

 

Ja dessa rader är sanna.........FÖR DETTA ÄR PRECIS DET JAG GJORT.......



Idag har jag virkat iallafall så nu börjar det ta form ordentligt.

Bara axelbanden kvar på stycket.

Tror att det kommer att bli bra.

KLICKBILDER

 

Är himla svårt att fota detta för färgen gör sig inte

alls rättvis.

Men ni ser ju på ett ungefär hur det blir.


På fm skuttade jag över på andra sidan gatan 

för att lämna en sak till Rita och där vart vi ståendes

och prata i en helt timma och himmel o pannkaka vad

jag frös när jag kom hem.

Satt med vantar o mössa på mig i flera timmar hahahahahaaa.

Det var ju bara +1 grad idag gråkallt som fasen.

Men nu har jag fått upp värmen med virkningen.


Måste visa vilka fina tulpaner jag fick av Karin i måndags när hon var här

och vart lite pinad av Rita.

Äsch det var nog inte så farligt, ska man vara fin får man lida pin.

 

Lila fina tulpaner o det står lika fina idag.

Ljuvlig tid nu med dessa tulpaner.


Imorgon får vi småfolk på fika.

Var mycket länge sedan barnbarnen var här och hälsade på.

De har vart sjuka ganska så länge med både förkylning o magsjuka

och det vill vi gamlingar inte ha.

Men nu så är dom friska igen.


Nu önskar jag er en fortsatt fin onsdagskväll  

 
 
Malin

Malin

5 mars 2014 17:41

Sanna & tänkvärda ord :-)
Jätte fina tulpaner , verkligen en vår blomma :-)
Långt du kommit,så duktig du e!
Mysigt med besök från barnbarnen , hoppas ni får en mysig stund!
Kramar

http://mobil.starchild88.bloggplatsen.se

 
Lillis

Lillis

5 mars 2014 18:34

Tänkvärda ord.
Jättevacker färg på tulpanerna.
Fy sjutton vad du måste virka fort, du har ju hunnit så långt.
Hoppas att ni får en mysig stund med barnbarnen i morgon
Ha en bra kväll vännen min
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

5 mars 2014 18:47

Oj så flitig med virkningen:) Håller med dej att färgen på kortet inte stämmer med verkligheten. Kommer att bli såå snygg.
Så roligt att tulpanerna håller sig fina...
Ha en mysig fikastund med de små (o stora)i morgon/kram

 
caritha

caritha

6 mars 2014 08:58

såå fint du virkar fina tulpaner.kul när barnbarn kommer besök ha det så mysigt då.kram/caritha

http://trollmor59.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

6 mars 2014 10:06

vad du är duktig med virknålen vännen, och vackra tulpaner har du fått
härligt med barnbarnsbesök, förstår att du blir glad över det
ha en fin dag nu
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Annika

Annika

6 mars 2014 18:35

Så roligt att få träffa barnbarnen. Bra ide att värma händerna med lite virkning. Det blir ju jätte fint. Njut nu av kvällen.
Kram.

http://www.badtant.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards