~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 17 mars 2014

Plötsligt händer det........

Av Cina - 17 mars 2014 17:37

 

Varsågoda idag blir det denna bild och text...........


Idag har barnbarnen vart här och hälsat o fikat.

Trevligt när de kommer och hälsar på oss gamlingar.


Har setat och virkat idag på Sannas klänning och jag provade lite idag

och den kommer nog blir bra.

KLICKBILDER

 


Och så plötsligt så händer det.......

 

Inte mycket med lite och roligt ändå.

Var ner till affären idag och handlade lite.

Passa de på och gå in på Klädettan och köpte på

mig och Håkan nya mysbyxor det går åt när man går inne

i sådana, tycker det är himla skönt att strosa runt i.


Imorse när jag kom upp var det vitt på backen med snö cirka 2 cm.

Och det ligger kvar på gräset, så jag undrar vart tog VÅREN vägen.

Jaja den kommer nog tillbaks snart hoppas jag.


Imorgon ska jag gå till Valencia och klippa mig måste

göra något åt detta hår som växer som ogräs.

Ska bli skönt att bli av med lite.


Önskar er en fortsatt fin måndagskväll  



 
 
Ingen bild

Karin

17 mars 2014 20:31

Våren ja...såg på väderleken att våren har kommit vilse den här veckan...hoppas den hittar tillbaka snart:)
Vilken sann header du har idag...alla behöver någon hur stark man än är...
Farmen fy tusan...ingen av de som är kvar skulle jag velat ha kvar. Finns tre personer som jag skulle ha viljat se i finalen;Mats, Andre och ?(han med skägg o hatt EJ Fikri).
Ha nu en bra kväll,väntar på foto morgon/kram

 
Lillis

Lillis

18 mars 2014 05:46

Grattis till vinsten, så kul.
Hoppas att du blir nöjd med håret.
Så långt du hunnit med Sannas klänning
Ha en bra dag vännen
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

18 mars 2014 19:37

Vi vaknade också upp till snö,men nu e så gott som allt borta igen skönt nog :-)
Mysigt med besök av barnbarn <3
Grattis till vinsten :-D
Jaa visst är det super skönt att gå i mjukbyxor <3
Kram

http://mobil.starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

19 mars 2014 10:32

visst behöver vi alla få ha någon som tar oss i handen och säger att det kommer att bli bra, fast jag/vi vet att det kommer det inte :(
vad roligt med barnbarnsbesök <3 och du har ju kommit superlångt på hennes fina klänning
GRATTIS till vinsten :) jätteroligt är det att vinna även om det inte är frågan om stora summor
kramen vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards