~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 mars 2014

Nu är det klart.....

Av Cina - 29 mars 2014 17:40

 

Idag får ni titta på denna fina bild........


Idag började jag att städa på altanen vid 8-tiden men då var det kallt

som sjutton.

Men jag vart snart varm, så nu har vi en ren altan och katterna har njutit ute efter att jag städat.

KLICKBILDER

 

Så här skönt har dom ute på altanen.

Ja nu kan jag inte röra mig för ryggen är ont men men

var tvungen att göra detta nu.

Sedan tvättade jag ju mattorna igår så det var torra och rena.

Nu kan man sitta där ute o både dricka kaffe och handarbeta.

Fast det ska visst bli dåligt väder imorgon igen.

O det ogillas av mig verkligen.


Igår började jag på ett framstycke på min kofta

 

Bakstycket är ju klart och nu även detta framstycke.

Så nu har jag börjat med sista stycket 

 

Det går ju fort att virka ett litet framstycke.

Skall virka en till sådan här kofta som en sommarpresent

till en mycket kär och god vän.

Jag har garn så det är bara att sätta igång när min är klar.

Ja den blir oxå vit.


Har även hunnit med att beställa lite saker från Cellbes.

Då min sommar garderob är tom allt som finns där är

förstort så det rasar av mig.

Köpte nya jeans här om dagen i storlek 44 och det

var verkligen länge sedan jag hade den storleken.

Men nu hoppas jag att det ska sitta uppe o inte hasa ner

så man får gå och dra i dom hela tiden.


Nu till något annat, hur fasen kunde Patrik Sjöberg få

vara kvar i Let´s Dance det fattar jag inte.

Svenska folket kan då inte rösta alls.

Det gäller dans och  inte personen.

Jag anser att Patrik har inte takt och är som en stel pinne.

Näää fytusan så orättvist det är.

Så nu har jag spytt ur mig om detta oxå.


Nu önskar jag er en fortsatt fin Lördagskväll  

 
 
Ruth

Ruth

29 mars 2014 23:45

Nu kan ni njuta av solen på en nystädad altan, härligt. Jisses så snabbt du virkar, tror denna blir toppenfin när den är klar. Har också suttit med Cellbes och köpt i mina tankar men inget beställt ännu, det kommer.
Håller med dig, Patrik skulle åkt ut från Let’s dance, inte är han kvar för sina danssteg enligt mig.
Önskar dig en fin söndag/ kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

30 mars 2014 10:55

vad bra de har det därute på altanen, dina söta katter <3
jag trodde nog också att Patrik skulle röstas ut, men, men..... det är inte rättvist, det tycker inte jag heller
här skiner solen även idag men det ska tydligen inte bli lika varmt som det var igår
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Lillis

Lillis

30 mars 2014 13:01

En mycket vacker bild
Vad skönt att du har altanen klar nu kan du sitta där och njuta.
Håller med dig om att Patrik skulle åkt ut,men så blir det ju när Svenska folket får rösta
Ha det gott min vän
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

30 mars 2014 16:20

Söndagem. och jag kollar runt på nätet. Vi hade en mycket trevlig kortspelskväll med mycke´gnabb och skratt som det alltid blir. Alla mådde bra av en rolig kväll:) Tina sov över så vi har varit ute på promenad och sedan käkat pizza innan hon for till Kungsör.
Nu ska jag plocka in disken som nu är torr/kram

 
Malin

Malin

31 mars 2014 10:04

Åh vilken fin bild i början, super mysig!
Oj du är verkligen snabb , kommer säkert bli kanon fint :)
Mysigt att kunna sitta ute, vi gjorde också iordning på baksidan och altan i helgen, var jätte mysigt och det blev jätte mysigt :)
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards