~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 2 maj 2014

Fick hjälp med virkningen ikväll ;)

Av Cina - 2 maj 2014 21:58

 

Idag får ni titta o njuta av denna sommar bild.


Ikväll har vi vart barnvakt till Sanna och Frasse.

Då Mamma Sar och Pappa Patrik vart ute och ätit men

sina goda vänner från Umeå.

Frasse sonmade i mitt knä som vanligt och sov när vi åkte hem oxå.

Sanna och vi har kollat på Let´s Dance.


Fick lite hjälp idag med virkningen.

KLICKBILDER

 

Man ska lära sig i tid som det heter ;)

Sedan lekte vi lite med att köra bilar.

 

Och han skratta o var så nöjd.


Ja jag fick ett stycke klart idag iallafall.

 

Så nu är det bara att virka på så är snart

en tunika.

Vi får väl se hur den ser ut när den blir klar.

Imorgon blire att passa loppis mellan 12-16.

Hoppas att det kommer lite folk o kollar.


Nu skall jag kolla vem som åker ur Let´s Dance.

Jag hoppas att Steffo blir kvar men det är väl inte möjligt.

Benjamin vinner ju det vet/förstår jag redan.


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll  

 
 
Ingen bild

Karin

2 maj 2014 23:25

Han är häftig lilleman....o söt.
Nu har jag nerräkning...9 med denna natt.
Dåg inte utröstningen men läst på fb.Nästa fredag ska jag se finalen.Ha en bra helg/kram

 
Lillis

Lillis

3 maj 2014 07:23

Fin sommarbild.
Vilken mysig kväll ni haft med Sanna och Frasse och vad bra att få hjälp med virkningen av Frasse.
Ha en bra lördag
Kram vännen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

3 maj 2014 11:09

där har du fått en konkurrent :) snart kanske Frasse tar över virkningen helt :) vad roligt att få sitta barnvakt, en myskväll helt enkelt
hoppas att det går bra på loppisen idag
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

4 maj 2014 14:01

Fin bild i början , och fina bilder på fina Frasse :) snällt av han att hjälpa farmor :) hehe!
kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards