~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 19 maj 2014

Är man inte sjuk sååååå blir man

Av Cina - 19 maj 2014 17:58

 

Idag får ni titta och njuta av denna fina bild.........


Ja imorse vart jag till bästa frissan i stan.

Valencia på Salong Valencia hon är bara bäst.

Är supernöjd med håret.

Efter det så lullade jag runt lite på stan

men herregud det finns ju snart inga affärer kvar på stan.

Köpte mig ett par byxor och en överdel iallafall.


Tack o lov för Erikslund.


Kl 13:00 hade jag tid hos min DR.

Och jag var sjukt nervös över vad h*n skulle

hitta på idag.

Var ju och tog prover förra måndagen och

det var de jag skulle få reda på om idag.

Herregud vad ska jag börja med.

Jo först sa h*n hej hur mår du mitt svar var jag mår bara bra.

Så satte h*n sig vid datorn och började kolla

provsvaren.

Långtidssockret var 43 och har man diabetes så är det 

över 45 som gäller och jippi tänkte jag min diabetes är borta.

Meeeeen säg den lycka som varar, nääää då jag har diabetes

enligt Dr men inte enligt provsvaren.

Jag äter 3 GRAM metformin om dagen o det gör

att jag får springa på toa hela dagarna mer eller mindre.

Och det sa jag till henne o det skulle jag ju inte sagt

för då säger h*n att då kanske vi måste kolla tarmen.

Men herregud sa jag det finns ju inget fel där.

Ja det slutade med att hon satte ut en tablett metformin

men satte in en annan *BLÄÄÄÄÄ*

Kolestrolet var för LÅGT 2,4 hade jag o det ska vara 2,6

ut med den medicinen och in med en annan.

Blodtrycket 120/75 OHHH DET VAR JU BRA.

Sedan kom h*n till min viktminskning som var -24,4 kg

och då frågade hon vad jag gjort för det ska inte vara

lätt att banta.

Jag svarade är det inte bra att jag gått ner nu då???

Jo visst men det ska inte vara lätt att banta sa h*n igen.

Fast jag är stolt över dig, men som sagt det ska inte vara lätt att banta.

Fortsätter du så måste vi nog kolla upp tarmen sa h*n igen.

Då reste jag mig upp och tog på mig jackan och tackade och gick.

H*n letar fel på mig verkar som h*n vill ha mig sjuk.

Jag är frisk och mår hur bra som helst.

Detta visste jag redan när jag gick dit, för så här har det alltid vart.

Vågade inte säga att jag hade hälsporre för då har jag väl

fått åka och gipsa foten TYP.

Nu ska jag hämta ut dessa piller så får vi se om

det blir något bättre.

Men h*n ska väl veta får jag hoppas.


Usch vilken dag, morgondagen blir ännu jävligare.


Slut på mitt klagande nu.


Önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll  

 
 
Ingen bild

Yvonne Lunde'n

19 maj 2014 18:27

Är h*n rädda för att mista en "kund"?? Önskar dig en trevlig kväll. Kram....

 
Ruth

Ruth

19 maj 2014 19:57

Man får aldrig vara riktig glad, tror nog du känner om det felar din kropp något.
Vilken lycka det är att ha en frissa som klipper bra så man blir nöjd, önskar att jag hade en sådan också. En gullig bild längst upp, vilken blomsterflicka !
Kramen �� ��

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

19 maj 2014 22:11

Hahaha dessa doktorer...en av mina boende hade hembesök för 4v.sedan av dr. Förra veckan blev h*n kallad till dr. Min arbetskamrat följde med...jaha sa dr hur fungerar den nya tabletten? Vet inte för du att inte satt in den ännu...
En annan jag känner var till dr förra veckan. Han satte på blodtrycksmanschetten sen sa han: du kan kolla själv jag måste på toa... Men vad är det frågan om??? Din dr är ju hopplös som bara letar fel. Kan h*n inte vara glad för din skull???/kram

 
Lillis

Lillis

20 maj 2014 05:55

Vilken söt och fin bild.
Fy så tråkigt att ha en sådan läkare som bara letar fel, skulle byta läkare
Du vet att jag tänker på er i dag
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

20 maj 2014 10:54

vilken läkare :(
du har ju jättefina värden, grattis till dem vännen
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

20 maj 2014 21:13

Men fy vad tråkigt, förstår att du blir nere av att gå till din dr, h*n verkar ju inte klok!
Bra att du gick därifrån och tacka för dej.
DU är jätte duktig - ingen skall säga något annat
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards