~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Cina - 2 januari 2014 16:27

 

Idag får in kolla på denna kanonfina bild........


Jaha idag har det väl vart grått och trist tycker jag.

Men vi går ju nu mot ljusare tider och det tackar jag för.

Bara januari har gått så blir det lite lättare.

För just januari är en trist månad och kan tyckas lång.

Fast man får väl göra det bästa av den.

Har nog inte hänt så mycket här hos mig idag.

Började läsa boken som jag fick i julklapp av Håkan.

Och den verkar mycket rolig så man ska nog sitta lite

för sig själv o läsa den för man skrattar högt.

Den ska du låna och läsa sedan Karin A.

Fast det tar nog ett tag innan jag läst ut den för det var nästan 500 sidor.

Men är en bok bra så läser man snart ut den.


Ja då var det helg snart igen usch så skönt det ska bli

när alla helger är över för man vet ju knappt vad det är för dag.

Är det bara jag som är dagvilsen????

Hoppas inte det ;)


Önskar er en fortsatt fin torsdagskväll  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards