~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 april 2014

Av Cina - 17 april 2014 17:27

 

Idag får ni njuta av denna fina bild........


Imorse for vi ut och hämta allt som ska vara till smörgåstårtorna

som jag hade beställt.

Sedan till apoteket som tog sin lilla tid.

Köpte sedan skor, vart dessa skinnskor.

KLICKBILDER

 

Inte så snygga kanske men sköna och dyra ;)


Sedan vart det en sväng till Zizzi då jag kände att jag 

var tvungen att ha någon överdel.

 

Sa ju att jag inte skulle vara svart o vit.

Och det tänker jag heller inte vara utan under

denna ska jag ha detta linne

 

Som är ljust aprikos stämmer inte riktigt 

som bilden visar.

Detta linne hade jag redan så det är inte nytt.


Sedan hämtade jag ut kjolen och den vart kanonbra.

Så nu har jag tvättat allt och hängt ut det för att

sedan ska det strykas o det ogillar jag verkligen.

Ja nu har jag allt under kontroll och känner mig lugn.


Storhandlingen hem hit får bli imorgon bitti tidigt

för det orkade jag inte idag.

Vi åkte 9:15 och var hemma 13:00


Nu måste jag sätta fart om jag ska hinna iväg till blåkulla.

Men i denna blåst så kanske man snart är där.

Ja alla "kärringar" vi ses där   


Köpte ju lite garn oxå det höll jag på att missa

 

Vi får se vad det blir vet inte riktigt ännu.


Önskar er en fin kväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards