~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 19 april 2016

Lite smått och gott.....

Av Cina - 19 april 2016 14:10

Idag har vi sol och regn om vart annat.

Har ju inte vart så där härligt varmt precis men det kommer

nog vad det lider får jag hoppas.

Vi måste ju snart inviga våran ljugarbänk och nya bordet som de

har gjutit fast.

Vart så himla bra.


Idag på fm fick vi våran månads handling så himla skönt

att sitta o klicka i varorna på nätet.

Är värt 129:-  att få det ända till dörren.

Bara plocka upp och in i skåpen och dela det som ska in i frysen.

Många kanske tycker det är av lathet men det är det inte

jag gillar inte att gå i affären och handla massa mat.

Jag vet vad jag ska ha gör matlista för en månad o så

handlar jag efter den.


Medans Håkan var på fotvård idag så plockade jag upp allt

och bakade "evas limpa" som vi tycker är supergod.

KLICKBILDER

 

Fråga efter receptet om ni är intresserade.


Sedan kom posten och då fick jag mitt "rosa paket"

hade köpt mig en klänning.

 

Som jag tittat på länge men som jag var i valet o kvalet

om jag skulle köpa eller ej.

Men jag ångrar mig inte det var en super fin kvalité och den

faller väldigt fint.

Finns en tjej som säljer kläder för oss lite större kvinnor

du hittar henne här http://vkks.se/sv/ plus att hon har en sida

på facebook där hon kör auktioner på mycket kläder.

Och den sidan hittar du här Vackrakurvigakvinnasshop

Så drar du lite större storlekar så gör ett besök hos Josefine.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdag   




 
 
Ingen bild

Karin

19 april 2016 15:50

Det är väl inte lathet att få varorna hemkörda...idag är det många som nyttjar det. För er som inte är riktigt friska är det väl en bra hjälp för det blir ju tungt med torrvaror.
Skicka över receptet på limpan. Jag bakar filmjölkslimpan ganska ofta så det är gott att ha lite o byta med :)Har även gjort morotsbröden,dom vart så goda.
Snacka om aprilväder idag...ömsom regn ömsom sol o kalla vindar.
Nu ska jag kolla igenom posten som kom idag. Ha d bra/kraam

 
Lillis

Lillis

19 april 2016 17:01

Tycker att det är smart att få varorna hemkörda
Snygg klänning du köpt
Vädret är väl inte det bästa, men vi får hoppas att det kommer
Ha en skön kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards