~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2007

Bjuden på mat!

Av Cina - 18 augusti 2007 15:45

Imorse så började jag göra en stats till med biskvier och vad tror ni händer jo jag bränner upp en plåt...=(( fasen oxå. Men men det får räcka med de 20 som vart.


Min son kom och fikade för hans fru jobbade. Vi tog oss en sväng ut till Hälla för att handla lite på Rusta. Tog även med oss min cancer sjuka väninna så hon kunda handla lite.

Så bar det sig inte bättre än att min son var in på Willys och handlade och jag frågade vad har du handlat då. Till tacos sa han, jaha det vill jag smaka sa jag. Så jag bjöd oss själva på mat idag. Vi skall åka dit kl 18 och äta tacos. Han är så himla duktig på att laga mat, så det skall bli skönt att få slippa laga mat idag. Återkommer senare.



 
 
Ingen bild

Monica

18 augusti 2007 15:55

Det gjorde du rätt i som bjöd in dej själv på mat....det gör jag också ibland. Hoppas det smakar bra och att ni får en trevlig stund hos sonen.

Kram Monica

 
Ruth

Ruth

18 augusti 2007 19:13

Mmmmm, blir hungrig jag med, stekte mig en Laxbit och en sallad i dag, men det smakar inte som det du bjuds på. Vilkens jädrans otur med det senaste baket. Det blir säkert flera innan du fyller, det är ju ett tag kvar dit, inte kan du låta bli dina kakor fram tills dess :-)

http://bernamis.bloggagratis.se/

 
Linda

Linda

18 augusti 2007 19:37

Det lät gott med tacos, jag tycker verkligen om personer som du som bjuder över er själva. Tänk om flera kunde göra så, vad det vore trevligt.
Hoppas att tacosen smakade bra.

http://bizzab.bloggagratis.se

 
Millis

Millis

18 augusti 2007 21:41

Hoppas att maten smakade bra och att du har haft en trevlig lördag.
Kramis

http://millis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards