~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av Cina - 30 augusti 2007 17:57

Idag har jag fått en ny presentations bild som Ruth har gjort till mig.

Det var en överraskning må jag säga. TUSEN TACK SNÄLLA RUTH!!!!

Ni ser den till höger här på sidan....hihihihihi

Av Cina - 30 augusti 2007 12:56

Var tvungen att gå ut och ta en bild på kastanjerna utanför oss, vi har 2 jätte stora kastanje träd. Det påminner mig om när man var barn och lekte med kastanjer. Man gjorde kor och lite smått o gott av dom. Jag tyckte dom var så lena och blanka så jag hade fickorna fulla av bruna kastanjer. Mamma var inte så glad på mig för hon glömde bort att kolla i mina fickor när hon skulle tvätta mina kläder...=))


Av Cina - 30 augusti 2007 09:02

Denna underbara skyddsängel har jag fått av Ruth.

Och den skall vaka över mig både dag och natt och när ja är ledsen och modet sviker.Tusen tack snälla Ruth.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards