~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

Fastnat för blått och rutigt......

Av Cina - 11 februari 2009 10:05

Igår var jag med min väninna Karin ut på Hälla för även hon ville ha sig en ny överdel. Sagt och gjort vi åkte ut och gick runt o kollade. Finns ju mycket fint nu för Vårkläderna börjar ju komma in. Mycket blommigt tror jag det kommer till våren. Men iallfall så hittade Karin en tunika som hob gillade skarpt och kan ni tänka er det var just den som jag hade köpt i lördags. Så nu fick vi lika.....och det konstigaste av allt var att hon inte hade sett min. Så det vart ju så att jag fick köpa mig en annan för vi kan ju inte ha lika på båten ser ju lite tokigt ut tycker jag. Så det vart en till blårutig för min del och denna tycker jag oxå var riktigt fin. Ett tunt bomullstyg och med knappar ända ner och trekvartsärmar. Passa mycket bra till jeans.

Vi tog även en fika ute på Hälla och satt o prata lite sedan var vi in på Maxi en liten sväng. Sedan åkte vi hem och jag gick hem till mig för jag skulle baka skurna pepparkakor och det gjorde jag för degen hade jag gjort dagen före. Vi 16:30 kom son och sonhustru och tog en fika TACK FÖR BESÖKET!!!! Sedan lagade jag lite mat. Grannen kom in ett tag och pratade bort en stund.


Just nu snöar det här hos mig och det är -2 grader så nu får vi ännu mera snö.....*grrrrr*


Önskar alla mina bloggvänner en fin onsdag!



 
 
lillis

lillis

11 februari 2009 11:26

Här snöar det oxå.Tunikan var supersnygg,vad kul att Karin och du kan träffas och ha lite mysigt
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

11 februari 2009 12:03

Jätte fin tunika den kommer du vara vrålsnugg i!!! Ingen snö här men isande kall vind
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Hönsakadorran

Hönsakadorran

11 februari 2009 15:42

Vilken snygg tunika, en sådan skulle jag också kunna tänka mig att bära till jeans. Så roligt att grannen kommer in och pratar bort en stund med dig.
Kram

http://honsakadorran.blogspot.com

 
Monica

Monica

11 februari 2009 16:29

Snygg tunika.
Här kommer det pyttesmå snökorn och har gjort så hela dagen, men det blir inte mycket av det.

http://violett.bloggagratis.se

 
Anki Enbom

Anki Enbom

11 februari 2009 18:55

Snygg denna top med :)
Ja, ofta väninnor har samma smak tycker jag.
När var det ni skulle åka?
Antar din utmaning bara jag känner mig lite piggare
kramen

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Millis

Millis

11 februari 2009 19:13

Jättesnygg tunika, en sån skulle jag också kunna tänka mig!

Kramis

http://millis.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

11 februari 2009 20:29

Blommigt.Nja storblommigt är inget jag längtar efter. Jag ser gigantisk ut i det mönstret :) Kolossen från Rodos *S* Kram !

http://wanilla.bloggagratis.se

 
Sari

Sari

12 februari 2009 00:14

TACK FÖR KAFFE OCH FIKABRÖD,,,Kram

http://frufiona.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

12 februari 2009 10:02

Lustigt att ni skulle välja lika, riktigt fin tunika, toppen till jeans, tror du kommer att trivas i den. Roligt med nytt på kroppen.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

12 februari 2009 13:11

Hej Cina!
Ja du får se den sen,men det är en bildbok.Roligt att göra med sina egna bilder!men jag är så trött nu för jag har grejat hela morgonen med den.He he måste in i duschen nu!
Ha det gott!
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards