~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 16 december 2010

VILKEN DAG......förjävlig

Av Cina - 16 december 2010 16:29

vilken jävla dag fyfan......nyss kommit hem från Dr.
Först till min hus DR sedan till Infektion och till slut akuten.
Ja vart skall jag börja.....ont som fan i armen och en sänka på 189 INTE så bra.
Min DR tror jag fick en chock för hon irra runt som ett skollat troll.
Massa nya prover togs där men det var bara sänkan som felar.
Hon ringer infektion o jag får en remiss dit och väl där så öppnade dom inte förrän kl 13:00.

 Och jag var där 12:30 bara att vänta.
Ja då var den DR på akuten så då fick jag gå dit.
Och nu är det en blododling , näsa o svalj prov + en massa andra prover tagna.
Han kunde heller inte säga vad jag har i armen..därför blododling.
Han hittade ett blåsljud på hjärtat så imorgon skall jag ta ett ultra ljud.
Cortisonet skall jag sänka efter att jag ätit det i 3 veckor fick ett schema som jag skall följa + att jag fick kalktabletter och sedan ett mitt i veckan piller.
Ja som ni kan läsa så är jag inte mycket klokare nu än vad jag var innan jag åkte.

Nu ringde dom från sjukhuset o jag fick en tid till ultraljudet imorgon kl 13:00


**************************************


Orkar inte skriva mer......


LILLA MAJA mår bara bra och även mamman och pappan.


Ha en bra kväll

 
 
Malin

Malin

16 december 2010 16:40

Oj så du får flänga fram och tillbaka :( Jobbigt men jag hoppas dom hittar vad som felar på dig! *Stor kram*

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
caritha-

caritha-

16 december 2010 16:41

Ojoj vilken dag du haft tänker dig o skickar styrkekramar hoppas du får rätsida på detta nu/caritha.

http://caritha-.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

16 december 2010 18:15

Vilken dag du haft. Det var väl tur att Maja, man måste ju posetiva saker också, hur många klänningar har du köpt

http://bloggplatsen, se

 
lillis

lillis

16 december 2010 19:11

Vilken dag du haft, förstår att du inte är mycket klokare efter allt du varit med om. Nu hoppas jag att allt ska lösa sig till det bästa
Styrkekramar till dig och du vet var jag finns
Kramar

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

16 december 2010 20:36

Fy viket elände du är i, kan du inte få må bra något nu för tiden...tycker synd om dej.Hoppas verkligen att du får rätt hjälp så du kan få må bra och njuta av lilla barnbarnet Maja.

Stor kram från mej i gökboet!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

16 december 2010 21:36

Ja vad ska man säga.Man måste orka för att vara sjuk!?Hoppas att du kan få nån diagnos nu så allt bara kan bli bättre.Herrejösses så söt hon är lilla fröken Maja.Vad säger den andra dockan då?Tror du hon blir lite avis nu när ni har ett barnbarn till? Ha det så bra som det går/kram

 
Ruth

Ruth

16 december 2010 22:36

Den smärtan du har i din arm går inte att beskriva, men jag vet hur det känns. Tror det var i påsken som jag fick så jäkla ont i min högerarm, jag vet vad det berodde på, jo jag skakade en stor plastmatta ute (kan inte skaka något med mina armar). Jag gick med armen i mitella, käkade verkpiller till leda både dag och natt, kunde inte röra mig i sängen utan att det bultade och verkte. Kunde inte sätta på mig kläder själv jag heller. Detta pågick i ca. 10 dagar, var helt knäckt. Säkert har du gjort något som inte armen har klarat av, det kan vara ett muskelfäste eller en muskelbristning. Hoppas du får starka verktabletter som lindrar något.
hoppas du snart slipper detta.
Så söt det lilla barnbarnet är, en liten docka att skämma bort. Det finns ju så mycket gulligt till flickor.
Kram och god natt vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Marketta

Marketta

17 december 2010 00:47

Oj jösses, det måste vara jobbigt och gå sådär. Hoppas dom hittar nån lösning på det så du inte behöver gå så länge.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

17 december 2010 12:04

Men vännen..Nu får du allt se till att bli frisk...Det här går inte. Hoppas nu att du får veta vad det är

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards