~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Bakat knivbullar idag........

Av Cina - 11 mars 2011 14:19

Idag har jag bakat "knivbullar" som jag kallar dom.

Har bakat en sats på 80 bullar.

Vart 40 kanel och 40 vaniljbullar

KLICKBARA

 

Och dom skall ges bort till min bror med familj.

Ni undrar vart jag gör av det jag bakar.

Jag har en man som tycker om bullar och så har vi Lilla Sanna

som kommer och fikar ibland o så får hon en o annan påse med hem.

Plus att vi även har fikagäster ibland.

Min mans syster får oxå hälften av det jag bakar.

Hon är sjuk så hon kan inte baka själv.

Man ska ju hjälpas åt i den mån man kan.

Det tycker iallafall jag.


**********************************************

Ruth du ville se tunikorna innan jag satt dom i garderoben...=))

Här kommer dom alla tre.

     


Jag hade även köpt denna men den var slut i min storlek

 


Så då fick jag ta denna istället men den har inte kommit.

 


***************************************


  skiner och det är riktigt varmt där det är lä.

Uj vad reget tog på snön igår.

Nu ser jag lite av våran gräsmatta iallafall.

Härligt om det nu kunde hålla i sig detta

så vi får VÅR nu..........

Tänk va skönt att få ställa undan stövlarna o ta fram vårskorna.

Oj vad mina fötter längtar efter det.

Ja strumpor det använder jag ju inte alls

så mina fötter vill verkligen komma ut.

Strumpor o mina fötter är inte alls vänner på

något sätt, har inte ens på mig det i stövlarna.

Ohhh vad ni tycker att jag är knäpp nu.

Men detta är jag....  


****************************************


Ja ikväll dansar vi igen  

Spännade ska det bli o se vem som åker hem ikväll!

Jag hoppas på ................ ja just det.

Fundera på den du......hahahahaaaaaa


Detta får bli allt från mig idag!


Önskar alla en fortsatt underbar fredag  


 
 
Malin

Malin

11 mars 2011 14:52

Mums så smarriga dom ser ut att vara :)
Ja visst är det härligt väder vi bjuds på idag,hoppas det håller sig i helgen och längre :) ...
Hmm undrar om du vill att samma person ska åka som jag,en liten spillevink med viol? :P hehe...
Ha en fin fortsatt fredag och en trevlig helg.
Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
caritha

caritha

11 mars 2011 15:22

Du har varit duktig mums vad gott det ser ut så vill jag oxå göra men vet ej hur kanske du lär mig hihi.Fina tunikor du köpt älskar sådana! själv har jag skickat efter kjolar och tunikor oxå hänger och väntar på utgång hihi.Ska väl oxå se tv fast jag tycker om denna ..... men även dom andra ha nu en varm och trevlig kväll båda två kramen/caritha.

http://caritha-.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

11 mars 2011 15:46

Vilka fina bullar du bakat.Snygga tunikor du har köpt,jätteläckra.Tycker oxå att det ska bli spännande att se hur det går i kväll
Ha en bra kväll
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

11 mars 2011 18:15

Fina bullar du bakat,jag kan känna hit hur gott det doftar....
Jag vet nog vem du vill ska åka hem ikväll,någon med fiol,inte med viol som någon skrev... hahaha.

Önskar dej/er en riktigt mysig kväll!

kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

11 mars 2011 19:15

Dom där bullarna ser verkligen smarriga ut, snäll du är som delar med dig till nära och kära.Såå fina tuniker, som snart kommer väl till pass.Ha en fin kväll nu.

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

11 mars 2011 20:25

vilka fina bullar du bakat :) och tunikorna är jättefina, nu får vi se vem som åker ut i let's dance
ha en fin kväll - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

11 mars 2011 21:42

Fantastiska bullar, ser ut som att det bästa konditoriet har gjor dessa.
Urläckra kläder du blir så finer så finer när grönskan kommer (snart).
Kramiz

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

12 mars 2011 11:42

Oj, vad du är flitig med att baka. Ser så himla gott ut, mmmmmmmmm...............
Vad mycket fina tunikor du köpt, vad roligt med nytt till våren.
Ja, nu längtar jag efter att få sätta på mig lättare kläder..ska bli ljuvligt.

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards