~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Ont i magen.....

Av Cina - 26 mars 2011 17:02

Idag på förmiddagen ringde min väninna Karin.

Hon är min resekompis som jag åker utomlands med.

Och vi hade massor att prata om så det vart ett ta i telefon.

Eller hur Karin!!???


Idag har jag haft så ont i min mage.

Hoppas det går över snart jobbigt att få springa hela tiden på toa.

Kallt ute idag fy sjutton.

Man går tusan inte ut frivilligt...inte jag iallafall.


Börjar vänja mig vid håret.

Fixade till det själv idag så det får väl vara å

här nu tills jag ska tillbaks den 20 april.



Lite besviken är jag att inte Frank vann Let´s Dance igår.

Men han har gjort ett stort avtryck av sig själv i mitt hjärta.


Detta får bli mitt inlägg för dagen.


Ha en fortsatt fin lördag  

 
 
annemon

annemon

26 mars 2011 18:56

Ja kallt som attan ute. Inte roligt med magont hoppas att det går över.Skönt att du kunde fixa håret själv så du känner dig nöjd.Dpm var ju bra bägge i sina danser så det var svårt.Men nu är det slut iallafall. Ha en fin kväll.

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

26 mars 2011 23:38

stackars dig som har ont i magen, krya nu på dig vännen, och förstår jag rätt nu, blev du inte nöjd med ditt hår efter besök hos frissan eller
bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
lillis

lillis

27 mars 2011 10:15

Hoppas att du är bättre i magen i dag. Ja vi kvinnor kan verkligen prata länge i telefon
Ha det gott vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

27 mars 2011 11:42

Jag hoppades ju på Frank som vinnare också,men visst var Jessica en värdig vinnare även hon så jag blev inte särskilt besviken och det tror jag inte att Frank blev heller verkade det som.
Hoppas att din mage är bra idag!


Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

27 mars 2011 15:50

Konstigt va´klockan går fort när man pratar i telefon.Det blev visst 1,5 timme!!!Ja så kan det va...trevligt var det/kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards