~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 14 maj 2008

Nu är jag trött på alla anonyma..............

Av Cina - 14 maj 2008 14:37

fula o dåliga inlägg så nu kommer även jag att godkänna alla inlägg innan de publiceras hos mig, som så många andra här på bloggen så blir man på hoppad av idioter. Kan man inte stå för det man skriver i min blogg så kan dom hålla sig här ifrån tycker jag. Jag blir både ledsen o förbannad.......


 
 
trollpackan

trollpackan

14 maj 2008 15:29

Jag godkänner alla kommentarer innan de sätts ut av samma anledning. På det sättet så missar man heller inte några andra kommentarer.
Alla påhopp sätter jag ut i ett inlägg så att alla får se vilka "puckon" som finns ute i etern;)
kram!

http://trollpackan

 
Monica

Monica

14 maj 2008 15:40

Jag har läst de dumma kommentarerna. Att folk kan vara så fula och taktlösa. Jag har faktiskt aldrig råkat ut för några dumma kommentarer, men det kan väl komma även till mej.
Ha det så bra!

Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Hönsakadorran

Hönsakadorran

14 maj 2008 16:05

Hur kan man uttala sig så om personer man inte känner, tror inte ens det fanns knark på den tiden. Härliga foton du har, var rädd om dom och visa gärna fler.
Kram

http://honsakadorran.blogspot.com

 
corina

corina

14 maj 2008 16:51

Det är så vansinnigt trist med dessa människor som är så vansinnigt fega att dom inte kan stå för sina åsikter!

http://wanilla.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

14 maj 2008 17:48

Jag förstår varför inte folk törs stå för vad dom skriver,och jag tycker att det är väldigt obehagligt.
Var rädd om dig
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

14 maj 2008 17:55

Jag har fått liknande kommentarer för ett par dagar sedan.
Så det finns väl någon eller några som sitter och skriver skit i vettigt folks bloggar.
Men dessa anonyma personer har nog inte många celler som fungerar. Det märks mycket väl på deras sätt att uttrycka sig och de kan ju inte ens stava rätt.
Och de har inte ens förstått att de lämnar sitt IP var gång de besöker en sida. Otroligt korkat må jag säga. IP är lätta att spåra för den som vill veta om vilka personer som besökt deras blogg eller hemsida..

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Kamilla

Kamilla

14 maj 2008 18:08

hej brukar inte vara här men marianne sa du me fått massa anonymt, va är de dom syslar me , ska man skriva ska man stå för de annars ska man ju inte yttra sig, men man kanundra om dom inte har nått annat för sig, inte kul hoppas dom lägger av förstår att du blir både leedsen och förbannad.
mvh Kamilla och Huliganerna

http://audi104.zoomin.se

 
Ruth

Ruth

14 maj 2008 19:56

Suckar och håller med alla tidligare kommenterare, det är sjugt och mycket lågt !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

14 maj 2008 19:59

Hmmm,,,,ursäkta men vad har jag missat,,??

http://ullas.bloggagratis.se

 
karin

karin

14 maj 2008 20:18

Vilka jÄVLA idioter som skriver sånt skit i bloggen Elin o Tussan ni kan sluta att svara på seriösa bloggar håll er till erat "skit"
karin

http://skogsfrun

 
Inger

Inger

14 maj 2008 20:21

Men vilka fina foton du har lagt in i tidigare inlägg..
det låter förfärligt att du råkat ut för otrevliga kommentarer. Jag tycker det är tråkigt, det ska vara trevligt på bloggarna.
Ha en fin kväll..
kramen till dig.

http://IngerEmKsson.blogg.se

 
Ingen bild

cattha

15 maj 2008 08:36

bry dig inte om att vissa ej har nått bra att skriva,jag gillar din blogg o bilder
grannen/cattha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards